Snel 30 tapes wissen/formatteren

Pagina: 1
Acties:

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08-2025
Ik sta op het punt een DAT-tapeunit te verkopen, met een zooitje tapes... Ik wil natuurlijk wel m'n gegevens van die tapes halen, en probeer te achterhalen hoe ik 't snelst alle 30 tapes kan wissen en/of formatteren. Ik kan natuurlijk gewoon NTBackup gebruiken en 1-voor-1 die tapes in de drive stoppen maar dat gaat niet bijster snel. Iemand een ander idee?

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03 10:18
Tegen een grote luidsprekermagneet drukken :)

/serieus: ik ben bang dat er niet veel anders in zit dan die tapes via de reguliere manier te wissen..

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
als je het gecontroleerd wilt doen zul je 't met de hand moeten doen, of een taperobot moeten kopen. Leegmaken kan uiteraard ook met een lompe magneet, maar denk dat dat niet goed is voor de teeps :)

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-03 10:32

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

zonder tapes verkopen en die andere vernietigen :)
snelste manier imo :+

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08-2025
ok, maar d'r is geen freeware utility of zo die ik makkelijker kan inzetten dan ntbackup?

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 12:47
HunterPro schreef op 21 juli 2004 @ 13:57:
als je het gecontroleerd wilt doen zul je 't met de hand moeten doen, of een taperobot moeten kopen. Leegmaken kan uiteraard ook met een lompe magneet, maar denk dat dat niet goed is voor de teeps :)
je kan het iid met 1 tape proberen en als ie daarna niet meer bruikbaar is dan doe je de rest normaal. En als ie wel werkt dat doe je het met allemaal

LinkedIn
BlackIntel

Pagina: 1