Prettige kerstdagen + nieuw jaar, mede-W&L-ers!

Pagina: 1
Acties:

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Post hier al uw kerstwensen voor mensen op het W&L-forum.

Prettige Kerstdagen en Gelukkig Nieuwjaar, allemaal!

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
hmmz dit hoort hier niet echt thuis >:) ;)

Nou ik laat het voor 1 keertje toe :)

Prettige kerstdagen & happy nieuwjaar enzo ! En dat we maar een mooi en goed nieuw discussie jaar krijgen!

Verwijderd

Prettige feestdagen beste mensen!

• Jag
  • Laatst online: 23:17

Jag

Jaja, prettige kerst enzo :) (ik luister met kerst maar naar de VPRO op 3FM, die zeiken kerst lekker af >:), ben niet zo'n kerstfan).
Mijn goede voornemen voor volgend jaar is heel goed modden in het A/V forum, en ook niet het W&L forum vergeten (als bezoeker).

Jag

• Morgoth
ach kerst betekent voor mij alleen maar lekker schranzen enzo en dat gaat er altijd wel in :)

Verwijderd

wat zijn de lite-mods toch tolerant! :)
wordt pappa-mod niet boos nu? :)

naja, ik doe ook maar ff mee dan;

eetse met kerst (wat houdt het tegenwoordig nog meer in :D) en kijk uit met die vuurwerkbommen he!

grtz,

dwarf

edit: hmmz, waarom ben ik nou ALTIJD later met die soort opmerkingen? :(

Verwijderd

Fijne kerstdagen etc...
:)

Verwijderd

Ik ook maar...... :-)
Prettige kerstdagen & een geweldig 2001!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:53

Elvhenk

Madam Mikmak

Fijne feestdagen iedereen! So far so good! >)
Ik vind de wittigheid van de kerst dit jaar errug gezellig. Hier in de Achterhoek kon zelfs gelanglaufd worden (niet door mij, maar door echtgenoot die bijna de hele dag in de sneeuw heeft gespeeld!) :)

• $n@p$hot
  • Registratie: Juni 2000
Ook prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar allemaal

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-01 08:08

Robert

You have your answer..

prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar...wat een afgezaagde opmerking :+:+

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Prettige midwinter dagen >:) en gelukkig nieuwjaar.

Ennu... niet te veel schranzen en zuipe he!!!

Verwijderd

hmmpff *grrr* .......

nah ok dan jullie ook gezellige kerstdagen :P ;)

• Crusader
  • Laatst online: 23:50

Crusader

Arc Nature

Nou mensûh, ik doe er ook maar een schepje bovenop:

Allemaal (ook de niet-W&Llers) hele fijne kerstdagen (wat er nog van over is ;) ) en alvast een heel goed uiteinde en laat het nieuwe jaar weer blinken van gezondheid en geluk!

Greetzzz,
Cruzy

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Ja ook namens mij veel plezier toegewenst bij jaarwisselingen en de bezoekjes aan familie etc.

Misschien leuk topic: Hoe het beste een leuk exposief (en ook veilig) te maken met oud en nieuw?

• Morgoth
apoc> Dat komt mijn forum niet in >:) :)

Verwijderd

Morgoth >

Ik zei toch ook veilig. En we kunnen hier toch alles bespreken onder het mom van de wetenschap? Als we het over kernwapens hebben waarom dan niet bespreken hoe je het best een spuitbus opblaast (erg leuk trouwens, je ziet echt zo'n paddestoel!) >:)

En we kunnen beter dit soort zaken uit de taboesfeer halen (hoe kom ik er op hè?) want anders gaan mensen zelfstandig aan de gang en gebeuren er wellicht ongelukken. >:)

Verwijderd

Veel volken hebben rond de donkerste dagen van het jaar een lightfeest. Het chistelijke kerstmis is afkomstig van het lightfeest van de Germanen, waar het een ritueel was om een boom te versieren. De missionarissen hebben destijds dit lichtfeest overgenomen en omgedoopt tot het feest waar christus werd geboren.

Merry X-mas.

Verwijderd

Waarom altijd prettige kerstdagen? :? Er zijn zoveel dagen in het jaar. Dus daarom voor dit jaar nog even:

Prettige 27, 28, 29, 30 en 31 december!!

• Morgoth
apoc> kijk uit of ik ban je >:)

Verwijderd

morgoth >

machtswellusteling...

Verwijderd

idem aan de rest

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 12:06

faraway

Dank U...

Volgens mij heeft iemand mij heel onprettige kerstdagen toegewenst :'( . Ik ben zelf hartstikke ziek, maar ben gisteren toch gezellie meegegaan uit eten met de familie. Nu ben ik dus nog zieker. En ook mijn kat is doodziek, die kotst en poept m'n hele huis onder:(.
Maar goed, voor de rest wens ik iedereen fijne kerstdagen en een uitstekend 2001 toe *D

Verwijderd

faraway>>
namens mij (en de rest van W&L neem ik aan) prettige kerstagen EN een gelukkig 2001 toegewenst en DAARNAST nog een beterschap!

jij bofkont!

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Zo, kerst is gelukkig voorbij... veel te saai voor me.
Nieuwjaar is beter... ;)

Prettig jezelfopblaasdag aan iedereen toegewenst.

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000

Elvhenk

Madam Mikmak

Gelukkig hebben we kerst weer gehad, zijn we er weer een jaar van af. ;) Ik ben altijd blij als het weer januari is...

Verwijderd

ok dan:

Gelukkig Nieuwjaar iedereen!!

Verwijderd

Ben ik de enige die met kerst zo druk bezig is met kerst dat ie ff geen tijd heeft voor GoT? Of ben ik de enige met familie zonder internet?

Wat ook de oorzaak moge zijn, de mogelijkheid tot kerstgroeten is al weer verloren gegaan. Daarom alvast een gelukkige kerst 2001 toegewenst.

Verder wil ik alle mensen die voor mij hebben gepost bedanken voor hun beste wensen aan mij, dat doet me goed.

Zo, beste W&L-ers, geniet van de schaars vrije dagen, en maak er een fijne jaarwisseling van. Doe ik ook.

• Morgoth
ik machtswellusteling? Tsk ik ben zo braaf als wat :z :)

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:06
iedereen de beste wensen.

Verwijderd

Prettige kerst iedereen!
Oh, het is alweer te laat.
Heb je met die feesten, zijn voorbij voordat je het weet.
Maar kerst is wel het saaiste feest, lijken wel 2 zondagen achter elkaar.
Pagina: 1