Toon posts:

[2e hands] iBook G4 944 14" richtprijs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(Hoi, ik ben nieuw en heb jullie deskundige hulp nodig)

Ik wil een ibook. Liefst niet te duur, maar dat terzijde. Nu heb ik een tweedehands ibook gezien die een beetje boven mijn budget zit. Ik heb de verkoper gemaild en hij gaat akkoord met een nieuwe prijs. Maar dan moet ik wel een nieuwe prijs nóemen.

Hoeveel kan ik (op z'n laagst ;)) vragen voor een bijna-nieuwe ibook?
http://www.tweedehandsmac.nl/recorddetail.lasso?id=12608466

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

Je kan er voor bieden wat je wilt...... Dat is aan jou de keuze en aan de aanbieder de keuze er serieus op in te gaan.

Verder niet echt een vraag voor hier denk ik :) Maar kijk gewoon rond op die site en kijk wat je kan krijgen en de gemiddelde prijs/inhoud :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

Een nieuwe is 1400 euro, met een 1 ghz proc; trek daar 40% vanaf, en je hebt voor dat model na een half jaar een redelijk prijs (maar verder daalt-ie amper vervolgens).

Dus een 900 euro oid zou ik er persoonlijk toch minstens voor willen vangen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
chem schreef op 21 juli 2004 @ 12:21:
Een nieuwe is 1400 euro, met een 1 ghz proc; trek daar 40% vanaf, en je hebt voor dat model na een half jaar een redelijk prijs (maar verder daalt-ie amper vervolgens).

Dus een 900 euro oid zou ik er persoonlijk toch minstens voor willen vangen.
Ben gewoon een beetje bang dat ik 'm 'beledig' door een (te) lage prijs te vragen. 't Is natuurlijk wel een ibook ;)

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

een ibook is geen goud dus het verliest z'n waarde ook. de prijs die chem zegt met de verklaring erbij zou redelijk moeten uitpakken :)

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:08

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Als er geen airport bij zit is het geen 1000 euro waard vind ik. Ook is het geheugen voor 1000 euro veel te weinig

Verwijderd

Denk dat het een aardige prijs is(alhowel een beetje aan de hoge kant maar oke).... maar ti's wel een particulier he. Dus let goed op! Want ik zeg niet dat daar geen goeie spullen tussen zitten. Maar je moet goed kijken eej :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 13:01 ]

Verwijderd

Heb gekeken wat die er voor vraagt. 1075 euro

Nieuw kost die inderdaad 1399 euro maar das exclusief studenten korting die je er nog bij kan krijgen ( als je student bent natuurlijk :) )

Op de Apple store onderwijs site krijg je als je het daar bestelt 8 % korting geloof ik als student zijnde.

Ik zou het wel doen voor die prijs of lager, niet al te duur als het vanaf februari dit jaar is en je hebt nog meer dan een half jaar garantie er op zitten.

Goeie deal :) Maar controleer wel op de dode pixels zoals die zegt, dit kun je met een programma pixel viewer controleren, en op eventuele beschadegingen. Als je hem koopt, koop in iedergeval een second skin voor de iBook om hem te beschermen tegen beschadegingen en stof :)

• bartsmakman
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-01-2021
900 euro is met de bovengenoemde beredenatie een goede prijs.

Maar, de vraagprijs is 1075 dus de verkoper zal in zijn hoofd zitten met die magische 1000 euro grens. Waarschijnlijk zal hij dat bedrag er minstens voor willen vangen, 100 euro minder bieden zou dan verkeerd uit kunnen pakken.

Lang verhaal kort, ga dichter bij de vraagprijs zitten door 950 te geven :*)

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:08

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Geen airport extreme en 256 mb geheugen = max 900 euro. Meer is het ding gewoon niet waard. als je m heel graag wil zou 950 gaan, maar dat moet je zelf weten.

Dit is mijn mening. Ik kan het verkeerd hebben.
Pagina: 1