Ik sta op het punt te verhuizen en wordt geconfronteerd met verhuiskosten voor mijn huidige (Wanadoo) kabel aansluiting. Een goed moment om alternatieve internetverbindingen te beschouwen.
Ik heb nu een Wanadoo Cable Broadband Premium aansluiting op 3072/576 Kbit/s en betaald daar € 49,50 per maand voor. Omdat ik geen behoefte meer heb aan zo'n snelheid en ik de 'response' tijd van ADSL veel beter vind dacht ik dat ADSL wel eens een leuk alternatief zou zijn.
Ik heb echter geen telefoonaansluiting dus moet eerst voor €18,- /mnd een abb. bij KPN afsluiten, vervolgens een ADSL abb. afsluiten voor nog eens € 29,95 /mnd.
Vooralsnog lijkt het dus helemaal niet interessant om over te stappen...
Heeft er iemand misschien een idee of ander leuk alternatief?
Ik heb nu een Wanadoo Cable Broadband Premium aansluiting op 3072/576 Kbit/s en betaald daar € 49,50 per maand voor. Omdat ik geen behoefte meer heb aan zo'n snelheid en ik de 'response' tijd van ADSL veel beter vind dacht ik dat ADSL wel eens een leuk alternatief zou zijn.
Ik heb echter geen telefoonaansluiting dus moet eerst voor €18,- /mnd een abb. bij KPN afsluiten, vervolgens een ADSL abb. afsluiten voor nog eens € 29,95 /mnd.
Vooralsnog lijkt het dus helemaal niet interessant om over te stappen...
Heeft er iemand misschien een idee of ander leuk alternatief?