Oke, ik heb hier dus MKV video bestanden. Als ik deze probeer af te spelen lijkt het in het begin goed te gaan, het beeld is goed, het geluid is goed, niets hapert of wat dan ook. Na een tijdje valt het geluid tijdens het spelen echter gewoon uit. Door te scrollen in je progressbar komt dat dan wel terug maar naar het einde van de film toe lijkt dit alsmaar frequenter te worden waardoor de film niet meer te bekijken is.
In andere media players heb ik dit probleem ook dus het probleem zou bij men codecs moeten liggen denkik. Nu is mijn vraag, hoe los ik dit op OF hoe kan ik mijn media player "resetten", daarmee bedoel ik alle codecs opnieuw installeren, met media player gaf eerder ook al problemen met een grijs vlak weer te geven als je een filmpje in je browser probeert te bekijken.
Dank bij voorbaat.
In andere media players heb ik dit probleem ook dus het probleem zou bij men codecs moeten liggen denkik. Nu is mijn vraag, hoe los ik dit op OF hoe kan ik mijn media player "resetten", daarmee bedoel ik alle codecs opnieuw installeren, met media player gaf eerder ook al problemen met een grijs vlak weer te geven als je een filmpje in je browser probeert te bekijken.
Dank bij voorbaat.