*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Als je de foutmelding niet kunt noemen houdt het denk ik wel op.
De wazigheid van de indeling zie ik overigens niet echt. Die is volkomen normaal maar kun je desgewenst in XP veranderen of de 2e HD als extended partition opnemen. In dat geval wordt de volgorde HD1 C+D HD2 E+F.
De wazigheid van de indeling zie ik overigens niet echt. Die is volkomen normaal maar kun je desgewenst in XP veranderen of de 2e HD als extended partition opnemen. In dat geval wordt de volgorde HD1 C+D HD2 E+F.
ARME AOW’er
Je kan toch onder msconfig bij het tabje boot.ini even op 'check all boot paths' klikken?
Misschien dat daarmee de eventuele fouten eruit gehaald worden.
Misschien dat daarmee de eventuele fouten eruit gehaald worden.
de fout is gewoon standaard. iets van windows config klopt niet. ongeldig boot instructies ofzoiets. 8 regeltjes tekst in je beeld. ik zal dit laatste iig proberen
station letters wijzigigen vol ik weinig voor aangezien ik al mijn games op de E: heb geinstalled
edit: hij zegt in msconfig idd dat die regel ongeldig is maar geeft geen suggesties, puur verwijderen
station letters wijzigigen vol ik weinig voor aangezien ik al mijn games op de E: heb geinstalled
edit: hij zegt in msconfig idd dat die regel ongeldig is maar geeft geen suggesties, puur verwijderen
[ Voor 17% gewijzigd door Tusk op 21-07-2004 11:36 ]
volgens mij moet je niet disk, maar rdisk op 1 zetten voor je 2e ide schijf
kijk daar heb ik wat aan
nu werkt ie. ik heb wel met die multi zitten kutte, maar andere zeide dat dat rdisk nix was...wel dus
thx !!
(slotje)
nu werkt ie. ik heb wel met die multi zitten kutte, maar andere zeide dat dat rdisk nix was...wel dus
thx !!
(slotje)
Vooruit dan maar, maar alleen omdat je duidelijk niet de WOS Policy hebt gelezen, andere topic(titel)s niet hebt gezien, dit ook gewoon in de Windows Operated Systems - FAQ staat en de foutmelding nog niet bekend isTusk schreef op 21 juli 2004 @ 11:45:
(slotje)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()