[Exchange 2003]user geen rechten om....

Pagina: 1
Acties:

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 17:49
Ik heb al in de search gekeken maar kon niet echt vinden wat ik zocht, ik wil namelijk een user rechten geven op een andere mailbox zodat hij erook mee kan zenden, ik heb al die rechten gegeven zover ik weet , hij kan hem ook openen en mee doen wat ie wil, maar als hij een mail wilt sturen met die account zegt ie dat hij de rechten niet heeft om op zijn account een mail te sturen van die andere account. wie weet hoe je dit oplost?

Maximum effort - Deadpool

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 23:20
Heb je hem als editor ingesteld?

• En1
editor? waar doe ik dat, ik heb bij exchange advanced wel verder alle rechten gegeven.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:25

ArCadE

No banana available

En1 schreef op 21 juli 2004 @ 10:09:
Ik heb al in de search gekeken maar kon niet echt vinden wat ik zocht, ik wil namelijk een user rechten geven op een andere mailbox zodat hij erook mee kan zenden, ik heb al die rechten gegeven zover ik weet , hij kan hem ook openen en mee doen wat ie wil, maar als hij een mail wilt sturen met die account zegt ie dat hij de rechten niet heeft om op zijn account een mail te sturen van die andere account. wie weet hoe je dit oplost?
Aanloggen met het userid als wie gestuurd moet worden (kromme zin maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.)
Daar de andere gebruiker rechten geven om te verzenden als deze gebruiker en dan aanloggen met de gebruiker die moet gaan versturen.

That's it....

• En1
ja nee dan komt er staan on behalf of :) dat wil ik dus niet :D
ArCadE schreef op 21 juli 2004 @ 10:21:
[...]

Aanloggen met het userid als wie gestuurd moet worden (kromme zin maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.)
Daar de andere gebruiker rechten geven om te verzenden als deze gebruiker en dan aanloggen met de gebruiker die moet gaan versturen.

That's it....
uhm? ik zit met een domain, en outlook 2003 hoe wou je dat doen ???

[ Voor 51% gewijzigd door En1 op 21-07-2004 10:27 ]

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 23:20
Je kunt het gewoon lokaal in Outlook instellen. Heb het zelf al eens zo gedaan maar dat was op mijn werk. En ik heb nu vakantie... 8)

edit: dus ik kan niet ff kijken hoe ik dat deed....

[ Voor 9% gewijzigd door sander_dr op 21-07-2004 10:28 ]

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 09:59
En1 schreef op 21 juli 2004 @ 10:25:
[...]

ja nee dan komt er staan on behalf of :) dat wil ik dus niet :D
Lees dan ook eens wat er staat : Procedure: Machtigingen verlenen voor 'Verzenden als' en 'Verzenden namens' in Exchange 2000 Server

Abort, Retry, Quake ???

Pagina: 1