Toon posts:

[XP] Backuppen alle paswords e.d.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een goede methode om b.v. mijn inlognaam en pasword die ik hier gebruik te backuppen. Ik ga namelijk XP opnieuw installeren en het zou fijn zijn als ik bij de verschillende forums (verschillende sites) waar ik lid van ben niet elke keer weer opnieuw de gegevens hoef in te brengen....

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Volgens mij kan je dan gewoon je user dir backuppen en die terug zetten, daar staan je cookies e.d. allemaal in

Mijn rig

Verwijderd

Topicstarter
marko77 schreef op 21 juli 2004 @ 10:07:
Volgens mij kan je dan gewoon je user dir backuppen en die terug zetten, daar staan je cookies e.d. allemaal in
Heb me niet gerealiseerd dat het zo simpel is. Nou ja scheelt weer een hoop ergenis en tijd....

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik neem aan dat we het over IE hebben? Windows zelf doet namelijk weinig met fora :P
WOS --> SA :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

XP heeft toch een 'files and settings' Backup wizard die je daarvoor kan gebruiken?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Spider.007 schreef op 21 juli 2004 @ 14:12:
XP heeft toch een 'files and settings' Backup wizard die je daarvoor kan gebruiken?
Ja :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Een retorische vraag is toch een vraag waarbij het doel niet is een antwoord te krijgen? :P

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Spider.007 schreef op 21 juli 2004 @ 14:37:
Een retorische vraag is toch een vraag waarbij het doel niet is een antwoord te krijgen? :P
Neen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 12:26
Daar zijn allerlei kleine apps voor zoals bv. Password Manager XP. Dat is er nog maar 1tje.

Verwijderd

Topicstarter
Net te laat gezien. Dat van die cookies werkt dus niet. Dat wil zeggen voor een aantal wel maar bv voor tweakers niet.
Pagina: 1