[KaZaa] gebruiken zonder installatie

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is er een Kazaa (lite?) client die je kan gebruiken die GEEN installatie nodig heeft?

Een vriend van mij wilt graag Kazaa gebruiken, maar heeft alleen
maar gebruikers rechten op de pc bij hem thuis.

Zijn pa is de "Admin".

Op GOT kon ik tot nu toe hierover helemaal niets vinden.
Ik ga er maar vanuit dat de meeste tweakers local admins zijn :)

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 07:28
Kan je de folder Kazaa Lite niet gewoon kopieren van een andere pc?
Kans bestaat dat dat gewoon werkt

• bitpixl
  • Niet online
Ik dacht dat Kazaa Lite ook dingen toevoegt in de registry (correct me if I'm wrong).

Maar bedankt voor de tip, ik zal het eens gaan proberen.

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 19:40
Verstandig van zijn pa :)
Misschien kan hij eMule gaan gebruiken: dat kan je gewoon downloaden als zip bestand.

• antimute
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-08 10:19

antimute

Developer

Werkt niet, heb ik gister nog geprobeerd vraagt ie om een registry-file

kazaa dus

[ Voor 9% gewijzigd door antimute op 21-07-2004 12:01 ]

i9 9900K, ASRock B365 Phantom Gaming 4, 32GB DDR4, EVGA RTX3070Ti XC3 ULTRA GAMING

• bitpixl
  • Niet online
antimute schreef op 21 juli 2004 @ 10:45:
Werkt niet, heb ik gister nog geprobeerd vraagt ie om een registry-file
Welke bedoel je? KaZaa of Emule?

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:32

inXs

known as inXs

Skillz schreef op 21 juli 2004 @ 11:28:
[...]

Welke bedoel je? KaZaa of Emule?
kazaa

superB

Verwijderd

[moraalriddermodus]
waarom vraagt hij niet gewoon aan zijn pa of hij kazaa installeert?
ow dat wil hij niet hebben? nou doe het dan ook niet
[/moraalriddermodus]

kazaa zuigt echt enorm hard. gebruik gewoon usenet ofzo, hoef je geen admin voor te zijn :)

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 09:59
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 12:10:
[moraalriddermodus]
waarom vraagt hij niet gewoon aan zijn pa of hij kazaa installeert?
ow dat wil hij niet hebben? nou doe het dan ook niet
[/moraalriddermodus]
!

Hear hear !

Abort, Retry, Quake ???

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
ik vraag me inderdaad ook af waarom je het erop zou willen hebben. Of beter gezegd: ik ben het wel met zn pa eens dat ie er geen kazaa op _WIL_ hebben ;)

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• bitpixl
  • Niet online
@[moraalriddermodus]....

[ikverzinnueenlulkoekverhaalmodus]
Zijn pa is de Admin, maar is helaas het adminwachtwoord vergeten!
Die vader vind het ABSOLUUT GEEN PROBLEEM als daar Kazaa op komt te staan (echt waar, dat vertelde hij me net zelf), maar installeren gaat nu helaas niet meer. De pc opnieuw installeren is ook geen optie...
Hoe kan hij nu toch een KaZaa client draaien met alleen maar userrights?...
[/ikverzonnueenlulkoekverhaalmodus]

:)

Die vriend van mij is een N00b, dan lijken me newsgroups nou niet bepaald de beste oplossing. Of is er een SuperUserFriendly Newsgroup Client die ik nog niet ken?

[ Voor 59% gewijzigd door bitpixl op 21-07-2004 12:27 ]

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:14

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Nieuwsgroepen zijn zo simpel met de juiste software. Zelfs een n00b zou toch met Newsbrin Pro of Newsleecher kunnen omgaan? Die doet al het werk, hij hoeft slechts te kiezen welke groepen, download de headers, zie welke files, en klikkerdeklik en klaar! Het moeilijkste is om je nieuwsserver te vinden. :P

Maar als je echt P2P wilt, gebruik dan eMule, die hoef je niet perse te 'installeren'.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-07 16:46
Ik denk dat juist omdat die vriend van je een n00b is, zal zijn vader hem niet voor niets restricties op hebben gelegd op de PC. Kazaa is voor een n00b de grootste verzieker van een PC.

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

• bitpixl
  • Niet online
Oke, ik ga dan wel eMule gebruiken.
Ik ben absoluut geen fan van KaZaa (gebruik zelf nu Overnet en een bittorrent client),
maar dat leek mij de makkelijkste oplossing voor hem.

Vandaar dat ik het hier vraag of het dus ook met alleen maar userrechten kan worden gebruikt.

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:58
je kan beter proberen het wachtwoord te achterhalen zodat je in de toekomst ook andere software kan installeren. Er zijn topics genoeg te vinden hoe je het wachtwoord van de admin kunt kraken of veranderen. En nadat dat gelukt is kun je gwoon kazaa installeren. Persoonlijk zou ik voor een ander programma gaan dan kazaa, maar goed, dat is voor de TS om te beslissen....

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 18:28
xp?

google zoek: "Recover windows XP administrator password"
Staat ergens een linux bootdisk, en hatseflats -> password weg :P

Daarna zet je gewoon het password weer terug (in iets leuks) en laat je je pa denken dat ie zn pw vergeten is, en wadiewaah blaat er een leuk verhaal aanvast zodat ie opeens er weer inzit en zn pw zelf kan wijzigen :P

Verwijderd

Morphine schreef op 21 juli 2004 @ 12:47:
xp?

google zoek: "Recover windows XP administrator password"
Staat ergens een linux bootdisk, en hatseflats -> password weg :P

Daarna zet je gewoon het password weer terug (in iets leuks) en laat je je pa denken dat ie zn pw vergeten is, en wadiewaah blaat er een leuk verhaal aanvast zodat ie opeens er weer inzit en zn pw zelf kan wijzigen :P
no shit einstein, het admin wachtwoord is te kraken :O

daar ging het dus niet om :)

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:58
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 13:00:
[...]

no shit einstein, het admin wachtwoord is te kraken :O

daar ging het dus niet om :)
Nou, ik vind het wel een goede oplossing! Als de ts het wachtwoord kan achterhalen kan hij kazaa installeren en is het probleem opgelost... Bovendien voorkomt het dat de TS (of zijn vriend) nogmaals het probleem krijgt dat hij geen software kan installeren...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

LuukNouwen schreef op 21 juli 2004 @ 13:10:
[...]

Nou, ik vind het wel een goede oplossing! Als de ts het wachtwoord kan achterhalen kan hij kazaa installeren en is het probleem opgelost... Bovendien voorkomt het dat de TS (of zijn vriend) nogmaals het probleem krijgt dat hij geen software kan installeren...
Jammer dat we op GoT niet houden van mensen die op deze manier een opgelegde beveiliging proberen te omzeilen. De betreffende beperkingen zijn niet voor niets van toepassing.

Verder is dit al vaker voorgekomen; en loopt het telkens op hetzelfde uit; het is namelijk gewoon niet de bedoeling om op deze manier met andermans PC om te gaan :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.