Firefox en Mozilla extensions

Pagina: 1
Acties:

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Topicstarter
wat ik nergens kan vinden is het volgende: zijn ALLE firefox extensions in mozilla te gebruiken? Want op de site van mozilla zelf staan alle extensions wel gescheiden maar werken ze meestal wel bij beide.

en nou ik er toch een topicje over begin: als je gewoon mail/internet wil en je kunt de extensions bij beide gebruiken, waarom zou je dan kiezen voor firefox+thunderbird of voor het mozilla pakket?

Insert vies grapje hier

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 20:37

Sosabowski

nerd

Firefox en Thunderbird zien er wat gelikter uit en de ontwikkelingen gaan (in ieder geval voor mijn gevoel) wat sneller.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik had meende ik ergens gelezen dat Firefox en Thunderbird uiteindelijk Mozilla moeten gaan vervangen zodra deze versie 1.0 hebben bereikt.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:15

tweakerbee

dus..?

Mozilla is ietsje meer bloated dan Firefox + Thunderbird ja. :)

Die extensions werken NIET altijd cross. Vaak wel, maar ik ben er weleens eentje tegengekomen voor firefox die het niet deed in Moz.

(je kunt het echter wel gewoon altijd proberen)

[ Voor 12% gewijzigd door tweakerbee op 21-07-2004 01:03 ]

You can't have everything. Where would you put it?

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Topicstarter
ok, ff wezen kloten met plugins en zo goed als alles werkt idd. Zo goed als alles want quicknote opende zich in een sidebar.
Opzich niets mis mee, wil het niet dat nu quicknote ge-uninstalled is er nog steeds een sidebar (leeg) geopend wordt en de bookmarks inneens niet meer geladen worden. De lijst blijft leeg totdat ik naar het venster ben geweest om ze te bewerken, dan worden ze wel geladen. Was dat alles? Was dat het maar, verder kan k nu helemaal niets meer met de browser, hij wil nergens heen. Ik kan alle urls intypen die ik wil, maar hij reageert totaal niet.

ik had firefox hiervoor al een maandje draaien en alles deed het goed, totdat quicknote erbij kwam... best jammer, maar weet iemand een oplossing?

edit: gelukt ondertussen... was een beetje tricky, maar je moet eerst de sidebar uit het zicht halen en de knop van de bar halen en dan NIET met de uninstalfunctie in de quicknote options aan de gang, maar gewoon via extensions uninstallen. DAN werkt het wel om te uninstallen.

[ Voor 17% gewijzigd door Blerp op 21-07-2004 02:09 ]

Insert vies grapje hier

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 20:32

VisionMaster

Security!

Speaking of ... heeft iemand een Thunderbird extension om Hotmail net als Outlook Express te integreren in de mailclient?
MrPostman & Hotmail Popper werken niet bij mij (vooralsnog).

Liefst heb ik een xpi die ik kan loaden en dat het werkt :D kinda ...

I've visited the Mothership @ Cupertino

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 20:37

Sosabowski

nerd

kan je misschien beter vragen in Thunderbird, wat vinden we er van?.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Pagina: 1