nee klopt kicken word idd niet gewaardeerd binnen 24 uurtjes.
Oke dit is wat ik heb :
SMC Barricade 7004vbr v.2 router icm met een @home breedband pakket.
Dit zijn mijn snelheden ( gemeten met speedtest.nl )
Upload 4 KBp/s (LOOL?)
Downl 150 KBp/s (Erg traag als je normaal 400/500 haalt)
Nou, ik werk zelf bij @home, dus ik weet dat mensen die een te lage upload hebben, die kunnen in aanmerking komen voor een nieuw modem. Ik krijg dus ook deze week een nieuw modem ( Motorola Surfboard ).
Maar oke; dit geld alleen voor het upload gedeelte, download gedeelte zou dus gewoon nog hoog moeten blijven.
Dit is wat ik in mijn router heb ingesteld op het moment :
- Router is dynamisch ingesteld, dus heb de hostname van @home (ccxxxxx-a) ingevoerd in mijn router. Deze pakt automatisch de servers.
- NAT instellingen heb ik een aantal poorten opengezet ivm met steam/counterstrike gamepjes. Dit zijn de poorten : UDP 27000-27085 / 1200 en voor TCP zijn dit 27030-27039. De poorten zijn afkomstig van deze site
http://www.portforward.com/cports.htm.
- Firewall heb ik alleen in mijn router dus de geavanceerd firewall aanstaan. Dus heb geen zonealarm / windows firewall oid aanstaan.
Verder heb ik m`n router staan zoals hij normaal ook staat. Heb nog wel een nieuwere firmware overheen gegooid maar goed.
Heb zelf geprobeerd om :
- Router statisch te zetten > geen succes
- Firewall uit > geen succes
- Nog wat kleine instellingen > geen succes
Ik hoop dat dit genoeg informatie is dat ik je heb gegeven en dat jullie hiermee wat kunnen want dit is wel heeeeeel belachelijk dat ik snelheden haal die echt fokkin langzaam zijn