[OS X] Mail attachment, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:22

Orac

Ik mis je papa.

Topicstarter
OS 10.2.8, standaard Mail programma. Ik wil een PDF als attachment meesturen. De ene keer wordt de PDF als attachment gestuurd en de andere keer als een plaatje in de mail zelf. Hoe kan dat?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 15:08

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Notthemamma!!!!!!! 8)7
n.a.v. je icon

Maakt het verschil of je de PDF je Mail bericht in sléépt, of er in attacht met een knop 'attachment' ofzo?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

ik sleep telkens bestandje erin

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 11:30:
ik sleep telkens bestandje erin
En dan? Wat voor bestanden, komen die als attachment of inline? Welke Mail.app versie?

Je reactie helpt de topicstarter niet echt verder hiermee.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• unSOUND
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06-2025
voxx schreef op 21 juli 2004 @ 00:00:
OS 10.2.8, standaard Mail programma. Ik wil een PDF als attachment meesturen. De ene keer wordt de PDF als attachment gestuurd en de andere keer als een plaatje in de mail zelf. Hoe kan dat?
Kan komen omdat er verschillende soorten PDF zijn... een PDF kan een tekstbestand met plaatjes zijn, maar ook een type foto zoals bv. jpg. Is het een foto, zal die ook als een foto getoond worden. Is het een combinatie van tekst en plaatjes, zal het als een attachment getoond worden.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 21:22
Sleep je het in het tekst gedeelte of in het header gedeelte?

No production networks were harmed during this posting

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-02 01:18
Op het plaatje rechtsclicken. View as Icon. Dan stuurt 'ie 'm ook als attachment gewoon mee.

This space intentionally left blank.

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:22

Orac

Ik mis je papa.

Topicstarter
Ik sleepte de PDF niet, maar gewoon attachment kiezen en dan PDF selecteren. Ik heb nu de PDF in een map gedaan en dan als attachment. Dat lijkt te werken.

Verwijderd

ik sleep ze er altijd in.
volgens mij blijft het altijd een PDF hoor, maar krijg je als Mail gebruiker gelijk een preview :)
Pagina: 1