Toon posts:

[xp] weergeven als webpagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Grrrrrrrrrrr!

In Win98 heb je in explorer bij "beeld" de optie om de mappen weer te geven "als webpagina", met details in een kolom links.
Iets dergelijks heb ik ook wel eens in XP ingesteld, maar ik weet bij god niet meer hoe! En ik vind ook nergens een antwoord (weet niet eens op welke termen ik moet zoeken).

Dus:
Hoe zet ik in explorer de kolom met detailweergave aan?

(Ik bedoel niet beeld>explorerbalk>zoeken e.d. maar de witte kolom met details van de bestanden die je selecteert).

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

beeld->details kiezen? (in XP is hij toch blauw)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Nee: ik bedoel de bestandsinformatie die je links in een kolom in explorer kunt zien als je op een bestandsnaam klikt. In Win98 zag je bijv. previews van foto's.
Ik herinner me een witte kolom met gegevens - uitgebreider dan wat je met details te zien krijgt, maar waar kan ik dat instellen/aanvinken?

Het gaat mij om die kolom links in explorer.

Verwijderd

Topicstarter
Héhé: toch gevonden!

Ik vond de vertaling van "weergeven als webpagina" in google: "view as web page" en kreeg toen het antwoord:
Tools > Folder Options Under Tasks, select "Show Common Tasks in Folders"

Ofwel: extra > mapopties > algemene taken in mappen weergeven

Zie daar maar eens zelf op te komen!

Ik vind deze instelling erg belangrijk omdat dit een 'marge' van enkele centimeters creëert aan de linkerkant: anders begint de lijst met bestanden direct langs de rand. In boeken en A4'tjes gebruik je toch ook een marge van enkele centimeters!?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 00:15 ]