Damn, ik kom net als een gek naar boven rennen, want ik hoorde mijn Asus Probe alarm gaan. De voltage lijnen gingen als een gek tekeer.
Ik had alleen SETI aanstaan, MSN, en de Asus Wifi proggie.
Ik heb sinds 5 dagen een Asus A7N8X-E Deluxe Wifi (ipv Chaintech 7NJS Zenith) en een AMD Athlon XP 2500+ (welke overigens locked is
, was wel vanzelfsprekend, maarja).
Alles heeft echt superstabiel gedraait, zowel op mijn oude moederbord als mijn nieuwe.
Wat ik mij nu afvraag of ik me zorgen moet gaan maken, want als Asus Probe het juist heeft, dan gaat ie voeding meteen de deur uit.
Specificaties:
Asus A7N8X-E Deluxe
AMD Athlon XP 2500+
2 X 512MB MDT PC3200 (in Dualchannel vanzelfsprekend
)
Thermaltake Silent Purepower 480W
Windows XP Professional + SP1 + Latest updates.
Geforce FX5900XT
Maxtor 40GB PATA
Hitachi 160GB SATA 8MB
en op dit moment geen optical drives
Overige specs zie mijn signature
Ik heb btw wel aardig wat casemodspul erin hangen, maar niet zoveel dat ie het niet aankan. (heb 6 CCFL's (waarvan 4 rounded CCFL's op een fan), 4 fans, CPU fan, 2 X Thermaltake Truelight Heatspreader, Aerogate 2.)
Nu op moment van typen, 23:38, is dit voorgeval (nog) niet weer voorgekomen (en hoop ik ook niet). Nog nix overclocked of iets anders.
Boven: Voltage lijnen ongeveer @ 23:13
Onder: Voltage lijnen NU
De voltage lijnen zijn t.o.v mijn oude mobo wel iets hoger, met name de 12V en Vcore
, 1,69

casemod
Ik had alleen SETI aanstaan, MSN, en de Asus Wifi proggie.
Ik heb sinds 5 dagen een Asus A7N8X-E Deluxe Wifi (ipv Chaintech 7NJS Zenith) en een AMD Athlon XP 2500+ (welke overigens locked is
Alles heeft echt superstabiel gedraait, zowel op mijn oude moederbord als mijn nieuwe.
Wat ik mij nu afvraag of ik me zorgen moet gaan maken, want als Asus Probe het juist heeft, dan gaat ie voeding meteen de deur uit.
Specificaties:
Asus A7N8X-E Deluxe
AMD Athlon XP 2500+
2 X 512MB MDT PC3200 (in Dualchannel vanzelfsprekend
Thermaltake Silent Purepower 480W
Windows XP Professional + SP1 + Latest updates.
Geforce FX5900XT
Maxtor 40GB PATA
Hitachi 160GB SATA 8MB
en op dit moment geen optical drives
Overige specs zie mijn signature
Ik heb btw wel aardig wat casemodspul erin hangen, maar niet zoveel dat ie het niet aankan. (heb 6 CCFL's (waarvan 4 rounded CCFL's op een fan), 4 fans, CPU fan, 2 X Thermaltake Truelight Heatspreader, Aerogate 2.)
Nu op moment van typen, 23:38, is dit voorgeval (nog) niet weer voorgekomen (en hoop ik ook niet). Nog nix overclocked of iets anders.
Boven: Voltage lijnen ongeveer @ 23:13
Onder: Voltage lijnen NU
De voltage lijnen zijn t.o.v mijn oude mobo wel iets hoger, met name de 12V en Vcore

casemod
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 12:13 . Reden: asus plaatjes waren hier nogal traag, vervangen voor cropped sneller exemplaar ;) ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II