Ik heb nu 3 maanden mijn SX1. Toen ik gisteren in het donker mijn wekker probeerde te zetten bleken de verlichting van de toetsen het niet meer te doen. Ook nadat ik hem geformateerd had deden ze het niet. Is dit een welbekend probleem of is dit zeldzaam dat dit gebeurd???? Ik heb hem vanaag weggebracht bij de Mediamarkt waar ik hem gekocht heb. Weten jullie hoe lang het duurt voordat hij weer terug is of zijn ze niet zo snel bij siemens????
Volgens mij heb jij al een topic met dezelfde vraag lopen:
Lampjes toetsen defect???
Ik denk dat je beter 1 topic kan behouden ipv een nieuw topic te openen om opnieuw de aandacht te vragen.
Nou, dat kan totaal afhangen van het probleem en de drukte bij Siemens Repair Center.
En aangezien dat voor ons niet te bekijken is, kunnen wij jou daar geen zinnig antwoord op geven. Gewoon geduld hebben dus. Je hoor het vanzelf wel weer als hij terug is.
Lampjes toetsen defect???
Ik denk dat je beter 1 topic kan behouden ipv een nieuw topic te openen om opnieuw de aandacht te vragen.
Nou, dat kan totaal afhangen van het probleem en de drukte bij Siemens Repair Center.
En aangezien dat voor ons niet te bekijken is, kunnen wij jou daar geen zinnig antwoord op geven. Gewoon geduld hebben dus. Je hoor het vanzelf wel weer als hij terug is.
[ Voor 39% gewijzigd door Ginz op 20-07-2004 23:38 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dubbelposten is echt niet nodig
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()