Foutmelding: "Some hardware has halted, contact vendor etc" (niks zoals drivers etc specifieks)
Wanneer (1): Soms wel, soms niet...
Wanneer (2): Als het zich voordoet, direct na boot, mijn desktop is er wel al
Wanneer (3): Probleem doet zicht voor sinds upgrade naar XP2400+ (van XP1700+), audigy2 (nieuw in mijn pc) en 2e handsje HD IBM 10GB at 5400rpm (nieuw
in mijn PC)
Mogelijk gerelateerd issue, Audigy wordt niet herkend bij de online update van Creative
...
Gezocht op: GoT/Google, helaas vind ik wel de melding op GoT maar niet het antwoord op mijn vraag/probleem
Mogelijk:
Kan het veroorzaakt worden door de boot volgorde van software? Zoja, hoe kan ik dit uitzoeken (hou aub rekening met 't feit dat het probleem zich niet altijd voordoet
) (ik vraag 't liever even voordat ik 3 weken trial & error heb gedaan en dan blijkt 't dat niet te zijn
)
Specs:
AMD XP2400+ (266)
EPOX 8KHA+
2 x Corsair 2400
1 x Infineon 2700
Audigy 2 (bulk)
Maxtor 40GB (740DX)
Dat oude IBM 10GB schijfje
Leadtek Gf3 Ti200
Antec 300 Watt
eh, Topic voor de helft weg? (quotes....?)
Wanneer (1): Soms wel, soms niet...
Wanneer (2): Als het zich voordoet, direct na boot, mijn desktop is er wel al
Wanneer (3): Probleem doet zicht voor sinds upgrade naar XP2400+ (van XP1700+), audigy2 (nieuw in mijn pc) en 2e handsje HD IBM 10GB at 5400rpm (nieuw
Mogelijk gerelateerd issue, Audigy wordt niet herkend bij de online update van Creative
Gezocht op: GoT/Google, helaas vind ik wel de melding op GoT maar niet het antwoord op mijn vraag/probleem
Mogelijk:
Kan het veroorzaakt worden door de boot volgorde van software? Zoja, hoe kan ik dit uitzoeken (hou aub rekening met 't feit dat het probleem zich niet altijd voordoet
Specs:
AMD XP2400+ (266)
EPOX 8KHA+
2 x Corsair 2400
1 x Infineon 2700
Audigy 2 (bulk)
Maxtor 40GB (740DX)
Dat oude IBM 10GB schijfje
Leadtek Gf3 Ti200
Antec 300 Watt
eh, Topic voor de helft weg? (quotes....?)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 00:00 . Reden: eh, Topic voor de helft weg? ]