And now the most interresting part of deze grot
Verwijderd
Kabel niet goed ?
Printerpoort in de BIOS verkeerd ingesteld ? (standard/epp/ecp)k'weetnie wat die printer wil hebben. Je moet zo'n bidirectionele hebben als je ecp wil gebruiken geloof ik.
Scanner aangesloten?
Printerpoort in de BIOS verkeerd ingesteld ? (standard/epp/ecp)k'weetnie wat die printer wil hebben. Je moet zo'n bidirectionele hebben als je ecp wil gebruiken geloof ik.
Scanner aangesloten?
Doet die van mij ook, ligt niet aan de kabel, software, printer, poort, of wat dan ook. Gewoon je printer pas aanzetten als je bak geboot is.
ja er is een scanner aangesloten!
zou het daar mee te maken hebben?
avb
zou het daar mee te maken hebben?
avb
Ik vind het vreemd dat er mensen zijn die op elk willekeurig probleem antwoorden dat je de harddisk moet formatteren.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Das niet zo vreemd hoor!
Das leuk
Ach iedereen zijn eigen humor
Gelukkig zijn er ook nog mensen die alleen antwoorden als ze iets nuttigs hebben te zeggen (daarom antwoord ik nauwelijks).
Dus heeft er iemand misschien ooit hetzelfde probleem gehad.
Das leuk
Ach iedereen zijn eigen humor
Gelukkig zijn er ook nog mensen die alleen antwoorden als ze iets nuttigs hebben te zeggen (daarom antwoord ik nauwelijks).
Dus heeft er iemand misschien ooit hetzelfde probleem gehad.
Ja dat d8 ik dus ook. Dus ik laat hem uit, wil ik iets printen (een foto), doe mooi papiertje in de printer, zet dat *****ding aan, print ie dus eerst 4 pijltjes op et blaadje en print dan de foto op de gewone blaadjesOp maandag 25 december 2000 16:31 schreef Dualdude het volgende:
Doet die van mij ook, ligt niet aan de kabel, software, printer, poort, of wat dan ook. Gewoon je printer pas aanzetten als je bak geboot is.
Pagina: 1