Ik kan geen screenshot maken van een filmpje in mediaplayer. Winamp ook al geprobeerd, maar werkt niet. Ook al diverse screenshot programmas geprbeerd, maar tevergeefs. Als ik een screenshot maak krijg k zwart beeld als ik m plak ik paint.
Dat noemen ze beveiliging
Je kunt wel een snapshot maken als het in het programma ingebouwd is, met een print screen jat je het werk van de uitgever (met een snapshot ook, maar tlijkt me dat het mag voor eigen gebruik)
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Nee dat hoort ook zo.
Gebruik BSPlayer, die heeft een capture screen functie.
Gebruik BSPlayer, die heeft een capture screen functie.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwijderd
er zijn progseltjes voor.. ook die echte filmpjes kunnen maken van een bepaalde screen ben alleen de naam kwijt.
Eerder een overlay, om films op een speciale manier (met hardwareversnelling) afspelen. Probeer eens te zoeken naar dingen als [search=film screenshot overlay], dan kom je waarschijnlijk al een aardig eind.-DomiNator- schreef op 20 juli 2004 @ 23:14:
Dat noemen ze beveiligingJe kunt wel een snapshot maken als het in het programma ingebouwd is, met een print screen jat je het werk van de uitgever (met een snapshot ook, maar tlijkt me dat het mag voor eigen gebruik)
Verwijderd
www.fraps.com werkt wel
orgineel bedoeld voor games maar werkt ook voor mediaplayer 
soms krijg je wel een fps counter in mediaplayer en soms niet, gewoon de key indrukken die je ingevuld hebt bij fraps en hij moet een screen maken.
soms krijg je wel een fps counter in mediaplayer en soms niet, gewoon de key indrukken die je ingevuld hebt bij fraps en hij moet een screen maken.
Zie bovenstaande tips 
Dit had met een beetje inzet echt wel te vinden hoor Stimpy
Dit had met een beetje inzet echt wel te vinden hoor Stimpy
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()