Toon posts:

[officeXP] Outlook proces op achtergrond

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond alweer,

ik zit met een vervelend probleem die ik liever zie verdwijnen dan komen maar dat is meestal zo natuurlijk.

Het probleem:
Ik heb Windows XP Professional waar ik Office XP op geinstalleerd heb. Werkt picobello. Enkel bij Outlook XP heb ik een klein maar zeer vervelend probleem.

Zodra ik Outlook afsluit sluit het programma gewoon. Althans dat denk je. Als je in taakbeheer kijkt onder processen staat daar voor elke keer dat je Outlook geopend hebt nog steeds een proces open. Stel dat je op een dag 20 keer je mail hebt bekeken staan er dus 20 processen in je taakbeheer. Op zich is dit ook niet zo'n heel groot probleem. Het grootste probleem is dat deze processen niet zo heel erg klein zijn. Maar liefst 16 mb per proces.

Heeft iemand hetzelfde probleem en weet die persoon misschien een oplossing voor dit irritante geval?

zelf heb ik de Search al gezocht. Ik heb een zelfde geval gevonden maar hier is nooit verder op gegaan. Dus geen oplossing. Ook google leverde niks op. Uiteraard heb ik de instellingen van Outlook ook al doorgespit. Het uitschakelen van MSN IN Outlook loste het probleem ook niet op.

thnks. :|

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 22:39 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Aan de hand van 't zoeken met google, denk / hoop ik je probleem getackeld te hebben:
http://www.tek-tips.com/gviewthread.cfm/pid/605/qid/849687

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas. Er staan 2 oplossingen in die beiden van pas zouden kunnen zijn bij mijn probleem maar bij beide biedt het niet de oplossing :(