Toon posts:

Een User Vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik had daarnet ook weer even de lieve Adjes Faq doorgelezen en denk dat deze vraag hier wel hoort. (jullie hebben wel veel FAQ en Regels per forum onderwerp zeg, maar geeft nix)

Betreft het unbannen van een User, is het mogelijk om iemand die een permanenten ban Heeft gehad te unbannen ongeveer +6 of langer maanden geleden heeft geregistreert. Een van me vriend die nu bij me huis is is het, hij had het al via een andere weg geprobeert een maand of 2 geleden maar dat is op een door spoor gelopen. Ik geloof dat dat het bemiddelings hupelepub is.
gaat om -> UserID (80100)
Hoop dat jullie zonder problemen deze ban kunnen verheven (aub niet meteen nu een slotje op deze thread gooien want dan kan ik me vragen niet stellen, bedankt)

Kings_p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lees dit voor je een bemiddelings verzoek doet *UPDATE*

http://bemiddelaar.tweakers.net/

Daar zou je mee uit de voeten moeten komen als het goed is.

[ Voor 20% gewijzigd door Robin op 20-07-2004 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

^^ Dat inderdaad. Overigens wil ik daar aan toe voegen dat het aanmaken van kloontjes niet bepaald helpt en zelfs erg tegen je werkt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Kings_p, dit soort zaken bespreken we niet via het forum, dus ook niet via Lieve Adjes :) Je vragen kan je stellen via bovenstaande links van Robin ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.