Toon posts:

iiyama VM pro 451>>>>> trilt. wat moet ik doen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende probleem, ik heb eeen pro 451 en een cardexpert gf2 mx twin (standaard 200/210, prima kaartje) alles doet het prima alleen mijn beeld trilt. refresh rate staat op optimaal op 100hz trilt hij ook. detonater 3 6.43 van de gainward site en de juiste iiyama drivers.
beeld trilt. met mijn vorrige kaart power color gf2mx geen probleem (alleen de kaart presteerde niet snel genoeg. coreclock en memclock beneden standaard)

wat kan ik proberen...

Verwijderd

Heb je toevallig speakers in de buurt van je monitor staan, of een ander apparaat met een sterk magnetisch veld??
9 v/d 10 keer ligt t daaraan :)

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Heb je een apparaat (andere monitor, etc) in de buurt staan? Die leveren soms nogal eens wat storing...

• TB

TB

pompiedom

Oei

Shit, veel te langzaam, JumperFreed was me voor...

Verwijderd

Op maandag 25 december 2000 15:16 schreef TB het volgende:
Oei

Shit, veel te langzaam, JumperFreed was me voor...
Hehe :P

Nou maar hopen dat we gelijk hadden :)

• TB

TB

pompiedom

Meestal is dat het wel... zelf ook ervaring me gehad. Ik kwam er maar niet achter en had die lui al gebeld :D

Verwijderd

Op maandag 25 december 2000 15:34 schreef TB het volgende:
Meestal is dat het wel... zelf ook ervaring me gehad. Ik kwam er maar niet achter en had die lui al gebeld :D
:o ik ken dat :P

• TB

TB

pompiedom

Op maandag 25 december 2000 15:36 schreef jumperFreed het volgende:

[..]
:o ik ken dat :P
:) LOL

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:32

IceStorm

This place is GoT-like!!!

En als het dat niet is.. terugbrengen en een nieuwe meenemen ;)

• TB

TB

pompiedom

Hoe zit het met je kabels? Die willen ook wel eens storingsgevoelig zijn...

Verwijderd

Topicstarter
jongens bedankt voor de reacties maar ik denk niet dat het aan andere apperaten licht die staan niet in de buurt wel mijn basbox inde buurt van mijn kabels. maar met vorrige grafische kaart had ik er niet zo'n last van
dus ik snap het niet

• TB

TB

pompiedom

Misschien is deze monitor gevoeliger?

Probeer het anders eens uit in een andere ruimte van je woning.
Desnoods met een andere kabel...

Verwijderd

Topicstarter
de monitor heeft in dzelfde ruimte al goed gepresteerd, alleen dan met een andere grafische kaart.

hij doet het trouwens alleen in windows en niet in gamesn of films.

• TB

TB

pompiedom

Oh sorry, had ik overheen gekeken...

Verwijderd

Topicstarter
niemand???????

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Als je alleen je grafische kaart hebt verandert en verder nixs zou ik toch eens goed naar die kaart kijken. Ik denk dat dat de boosdoener is.

Probeer eens een andere monitor. Als die het ook doet is je grafische kaart kaduk.

Mijn IIyama pro 450 trilt alleen bij het opstarten even, maar dat hoort zo. Dat is een eigenschap van zo'n diamondtron buis. Die trillen als de monitor nog niet goed op temperatuur is. na minuut of 10 verdwijnt dat dan ook bij mij.

Sys Specs

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hij doet dat schokken in het begin wel ff wat vaker maar later zakt dat wel af. En 1 ding waar je goed op moet letten is GEAARDE stopcontacten. Dus kijk daar eerst maar ff naar. :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• yodax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 08:47
Ik heb dezelfde videokaart, alleen een andere monitor, nl: de Vision Master Pro 410 (zelfde alleen iets kleiner). Mijn beeld trilt niet zolang ik mijn tv gewoon uitlaat (die staat er nl. naast). Anders is het beeld heel erg stil.

Ik had in het begin ook rot beeld, dat kwam echter door dat ik een rotte VGA kabel er tussen had.
Wat misschien ook nog zou kunnen voor jouw is dat die tool om te overklokken van Gainward jouw Refreshrates aanpast en dat windows dit niet weergeeft (very long shot but oke, je hebt alles al geprobeert....), die utility gaf mij ook wat problemen in het begin.

[off topic]

Voor de rest roelt het kaartje echt.... :)

]/off topic]

Verwijderd

Minder drinken?? >:)

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-07 11:51

Super Snackman

Snekgek

Refreshrate hoger zetten?

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• Da_Spike
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-01-2023
ik heb hetzelfde probleem, het lijkt veroorzaakt te zijn door een upgrade van windows 98 naar 2000
refresh rate hoger of lager zetten lijkt er niet aan te helpen, heb al gecontroleerd op storende kabels/apparaten, niets helpt

[ Voor 40% gewijzigd door Da_Spike op 30-09-2003 13:51 ]

Pagina: 1