Hallo,
Ik heb vandaag de Pinnacle PCTV Stereo gekocht om zo lekker TV achter de computer te kunnen kijken (dit ivm het op kamers gaan
). Nou had ik altijd al een klein probleempje met avi bestanden, in normale view zit het er prima en perfect uit, wanneer ik echter full-screen ga krijg ik lijnen door mijn beeld, niet lijnen alsof er een wit lijntje ergens op het beeldscherm staat, maar vervormingen die systematisch voorkomen, alsof je TV-beeld wordt verstoord door een magneet (ik kan geen screenie maken, dan is namelijk het videobeeld geheel zwart. Je met het je een beetje voorstellen als dat je in normale view dit ziet:
|||||
|||||
|||||
|||||
En in full screen dit:
\\\\\
/////
\\\\\
/////
En dit door het hele beeld, lichte vervorming dus. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Specs die misschien relevant zijn:
TV-kaart: Pinnacle PCTV Stereo
Videokaart: GF4 Ti4200
beeldscherm: Iiyama TFT dingetje (zie specs voor welke het precies is
)(kan het aan TFT beeldscherm liggen?)
Search levert alleen topics op over echt witte/rode (of welke kleur dan ook) lijnen die door het beeld lopen.
Het probleem is dus alleen horizontaal.
Groeten, RJ
Ik heb vandaag de Pinnacle PCTV Stereo gekocht om zo lekker TV achter de computer te kunnen kijken (dit ivm het op kamers gaan
|||||
|||||
|||||
|||||
En in full screen dit:
\\\\\
/////
\\\\\
/////
En dit door het hele beeld, lichte vervorming dus. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Specs die misschien relevant zijn:
TV-kaart: Pinnacle PCTV Stereo
Videokaart: GF4 Ti4200
beeldscherm: Iiyama TFT dingetje (zie specs voor welke het precies is
Search levert alleen topics op over echt witte/rode (of welke kleur dan ook) lijnen die door het beeld lopen.
Het probleem is dus alleen horizontaal.
Groeten, RJ
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton