Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Hmm... ik ken NIEMAND in China en ik vroeg mij af, omdat het nummer 1 cijfer langer was dan 'n normaal NL nummer (excl. internationale code) of het dan niet ook kan dat 00862 misschien iets is...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Lijkt me niet, dan krijg je hetzelfde als waarom 06-11 is afgeschaft. Mobiele nummers die dus beginnen met 0611XXXXXX bereik je dan niet omdat je de alarmcentrale al aan de lijn hebtspaceboy schreef op 20 juli 2004 @ 19:09:
[...]
Hmm... ik ken NIEMAND in China en ik vroeg mij af, omdat het nummer 1 cijfer langer was dan 'n normaal NL nummer (excl. internationale code) of het dan niet ook kan dat 00862 misschien iets is...
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Jaaaaaaaja? Leg dat 's uit?nvidia schreef op 20 juli 2004 @ 19:11:
mn vriendin heeft een maand ofzo geleden ook een telefoontje gekregen uit China, gelukkig had ik haar gezegd niet op te nemen want dan zou het haar nog meer kosten ...
Dan moet je vriendin wel in het buitenland zitten maatnvidia schreef op 20 juli 2004 @ 19:11:
mn vriendin heeft een maand ofzo geleden ook een telefoontje gekregen uit China, gelukkig had ik haar gezegd niet op te nemen want dan zou het haar nog meer kosten ...
Nederlander in België
Dat is natuurlijk onzin. Wanneer je in Nederland gebeld wordt dan betaal je daar nooit voor, ongeacht waar het gesprek vandaan komt. Nou ja, tenzij het een collect-call of een eventuele terugbelservice van je eigen telecomprovider betreft. En ook wanneer je met je GSM naar het buitenland gaat, maakt de afkomst van een binnenkomend GSM-gesprek niet uit voor jouw deel van het tarief.nvidia schreef op 20 juli 2004 @ 19:11:
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
lolJimbolino schreef op 20 juli 2004 @ 19:49:
ook in china kunnen ze per ongeluk een verkeerd nummer intoetsen
Per ongeluk 0031612345678 ipv 0612345678
Nederlander in België
je weet het niet, je weet het niet
[ Voor 7% gewijzigd door Jimbolino op 20-07-2004 20:45 ]
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Klopt, ik weet ondertussen dat 't een phone uit Alaska was. Kennis van mij is daar op vakantie en belde vanavond weer.Pogostokje schreef op 20 juli 2004 @ 20:51:
Wat er soms gebeurd is dat als er beperkte capaciteit is op bepaalde lijnen, bv door onderhoud, dat er alternatieve routeringen plaats vinden. Ik heb de afgelopen drie weken herhaaldelijk dit soort nummers gezien, waarbij het gesprek uit Engeland kwam. De persoon die mij belde beweerde niks speciaals gedaan te hebben. De verbinding is slecht, met vertraging en wat storing. Duidelijk satelliet werk.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT