Canon Powershot Software (ZoomBrowser)

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
ik heb de search en google al gebruikt maar niks gevonden, het probleem is:

ik ben mijn cd van mijn canon powershot g3 kwijt, bovendien wil ik ook graag de nieuwste versie van zoombrowser... maar op de canon site staan alleen maar updates die werken met de oude versie van zoombrowser, en die staat op de cd, maar ik heb geen cd meer???

het is toch niet zo dat je dan niet meer zoombrowser kunt downloaden van canon? zou nergens op slaan

dus wie weet waar ik een volledige versie van zoombrowser kan vinden (dus GEEN update)??

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 20-07-2004 18:46 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Meest logische stap is om eens bij Canon aan te kloppen voor die software. Het is bij mijn weten geen freeware dus zul je waarschijnlijk moeten aanschaffen via hen.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
SmartDoDo schreef op 20 juli 2004 @ 18:53:
Meest logische stap is om eens bij Canon aan te kloppen voor die software. Het is bij mijn weten geen freeware dus zul je waarschijnlijk moeten aanschaffen via hen.
aanschaffen, dat heb ik gedaa toen ik hun camera heb gekocht :S

dat zij geen login kunnen maken voor mensen met een serienummer ofzo om de software te downloaden vind ik best triest

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Een volledige versie is alleen direct via de leverancier (Canon) te krijgen.
het is toch niet zo dat je dan niet meer zoombrowser kunt downloaden van canon? zou nergens op slaan
Canon zet dat niet voor niets alleen op cdrom en de updates op hun website: het is een extra'tje bij de Canon-camera's, net zoals er full version games worden geleverd bij veel videokaarten. Absoluut doodnormaal, en niet zo gek dat ze de volledige versie niet online beschikbaar maken...

Hier op GoT vragen om een volledige versie is dus niet de bedoeling, aangezien het gewoon copyrighted software is die geen freeware is :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.