Harde schijf kapt er weer mee

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 20:33
Ik heb een vrij nieuwe Maxtor 200 gig schijf, nou is een tijd geleden deze ermee gekapt, om vage redenen: Windows gaf een melding dat bestanden corrupt waren en dat ik maar schijfcontrole moest doen. Dat gedaan, ging vrolijk "zwevende" bestanden verwijderen, na weer reboot was het gedaan en alle data weg, kon niks meer recoveren. Na een verse install (windows staat op andere schijf) ben ik weer overnieuw begonnen... Tot nu...

Ik krijg weer dat er problemen zijn met map sharing en dat bestanden onleesbaar zijn, terwijl ik sommige nog wel kan openen. Kopieren naar andere HD kan niet meer, en durf nou echt geen schijfcontrole meer te doen of een reboot!

Iemand die een oplossing weet :'(

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:01
klinkt gewoon als een kapotte schijf, heb je nog garantie? dan zou ik em terug sturen naar de winkel.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Test je harde schijf met een testtooltja van Maxtor om te testen of je HDD overleden is. Zo ja, ruil hem in bij je winkel..? Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?

🌞🍃

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum in de hoofdstuk Harddisks :) Daar staat het e.e.a. over het testen van de harddisk op fouten en over het terughalen van verloren gegane data. Meer tips en suggesties vallen helaas niet te geven.

Dit topic is gesloten.