Sinds een tijd zit ik telkens met hetzelfde probleem. We hebben hier thuis Chello en een netwerk van 3 PC's met een router. Nou kreeg ik laatst de melding Chello Service Installeren, bij elke pagina waar ik ook maar opkwam. Nu heb ik de main pc zeg maar direct aan de modem gelegd en dat installatie ding doorlopen. Cache van IE enz leeg maken en het was fixed, tenminste dat dacht ik
Want nu komt het TELKENS maar weer terug. Chello helpdesk zegt pc formatteren maar dat mag ook nie baten
Ik ben ten einde raad? Dit probleem is echt heel irritant en na een reboot van je PC kan je sommige pagina's weer zien maar dan werken andere weer niet
Ook hebben wij de duplex settings veranderd. Ook dit hielp niet. Mac van PC naar router is ook gebeurd en ook dit helpt niet. (Eerst wel, toen ging het weg maar na ff kwam het weer terug en nu wil ie helemaal niet meer weg)
Ik ben ten einde raad? Dit probleem is echt heel irritant en na een reboot van je PC kan je sommige pagina's weer zien maar dan werken andere weer niet
Ook hebben wij de duplex settings veranderd. Ook dit hielp niet. Mac van PC naar router is ook gebeurd en ook dit helpt niet. (Eerst wel, toen ging het weg maar na ff kwam het weer terug en nu wil ie helemaal niet meer weg)
[ Voor 16% gewijzigd door BioHazard op 20-07-2004 17:50 ]