Ik ben bezig een programma te maken in VB6 dat een internetpagina "automatiseerd". De bedoeling is dat als je het programma start, het programma automatisch de door jou vooraf ingevulde gegevens in de text-vakjes plakt. Voor formulieren met een naam is het me wel gelukt, door het commando:
IE_vb.Document.voorbeeld.vak1.Value = txtA2
hier is Voorbeeld de naam van het formulier en vak1 de naam van het eerste txtveld. txtA2 staat hier voor de waarde die ik van te voren in mijn programma heb ingevuld.
Nu ontdekte ik onderstaand script (ik heb het aangepast), maar nu werkt bovenstaand commando natuurlijk niet meer. Onderstaan formulier heeft geen naam en het bestaat uit tabellen.
Is er een manier om aan te geven dat het programma in dit specifieke formulier de value van table 1 verandert in een bepaalt getal? Ik ben ten einde raad.
IE_vb.Document.voorbeeld.vak1.Value = txtA2
hier is Voorbeeld de naam van het formulier en vak1 de naam van het eerste txtveld. txtA2 staat hier voor de waarde die ik van te voren in mijn programma heb ingevuld.
Nu ontdekte ik onderstaand script (ik heb het aangepast), maar nu werkt bovenstaand commando natuurlijk niet meer. Onderstaan formulier heeft geen naam en het bestaat uit tabellen.
Is er een manier om aan te geven dat het programma in dit specifieke formulier de value van table 1 verandert in een bepaalt getal? Ik ben ten einde raad.
<FORM onsubmit="this.buybut.disabled = true; this.submit();"
action=voorbeeld.php method=post>
<TABLE class=table_lines cellSpacing=0 cellPadding=6 width="100%"
border=0>
<TBODY>
<TR>
<TH colSpan=5>Koop</TH></TR>
<TR>
<TH class=subh align=left>Nummer</TD>
<TH class=subh align=right>Omschrijving</TD>
<TH class=subh align=right>Prijs</TD>
<TH class=subh>Koop</TD> </TR>
<TR>
<TD>1</TD>
<TD align=right>Test1</TD>
<TD align=right>341,00</TD>
<TD align=middle><INPUT size=3 value=0
name=koop[3]></TD></TR>
<TR>
<TD align=middle colSpan=5><INPUT type=submit value="Verwerk opdracht" name=buybut></TD></TR></TBODY></TABLE><INPUT
type=hidden value=fd48a7ecda165e21f8f996d62e909eff name=hash>
</FORM></TD></TR></TBODY></TABLE>