Toon posts:

[stuurwiel] die van mij takelt af; nog nieuws?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu zo'n 2,5 jaar een Logitech MOMO Force gehad (niet racing force dus).
eerst begonnen de kuren met een van de aandraaipootjes, dat is inmiddels een beetje gefixt. toen begon het stuur giga te kraken/ratelen bij het naar links sturen. het is geolied maar dat hielp niks; lijkt zelfs erger te worden.

vandaar dat ik uitkijk naar een ander stuurtje. de MOMO Force wordt niet meer gemaakt en het broertje de Racing Force is nog wel te koop voor rond de 100 euro.

nu vroeg ik me af; zijn er nog ontwikkelingen op deze markt of ligt het plat en moet ik t doen met de Racing Force in t hogere segment... ik speel graag rallygames (CMR4).
in t verleden had ik al een MS Sidewinder FF Wheel.

wat raden jullie me aan?

BvD

edit

ik wist dat ik wat vergat. me FF doet het ook niet maar ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 16:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
koooooooooomaar kommaar kommaar kommaar

niemand iets te melden? ;(

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-05 20:28

Nik

Ik denk dat er kwa stuurtjes niet veel nieuws onder de zon is. Ik heb een goedkope Saitek stuurwiel, redelijk Sai ja :P, maar hij heeft me maar 30 euro gekost, en ik speel er nu a 2 jaar mee!

Ik denk gewoon dat je niet teveel op merken moet letten, maar gewoon kijken naar de degenlijkheid van het stuur.

Voor de rest is er niets nieuws onder de zon, als je dat mono stuurtje lekker vond, koop er dan weer één. :)

Verwijderd

Nummer 1 in een test van de Computer Totaal:

Act Labs Force RS

http://www.act-labs.com/

edit: :'( Noooooooo:

To our valued customers:

Unfortunately, we have discontinued the Force RS. We thank everyone who purchased the Force RS. We will keep on supporting existing Force RS owners by carrying replacement parts and refurbished Force RS units. We will keep on supporting existing Force RS owners by carrying replacement parts and refurbished Force RS units as they become available.

offtopic:
Mocht je hem toch willen aanschaffen, dan wordt dat helaas alleen 2e-hands

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 19:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja idd, naar die had ik dus ook al gezocht en kwam ook tot die conclusie. heb nu in bruikleen het stuurtje van me broertje, de logitech momo racing force. is opzich wel okee dingetje maar mss dat nog andere alternatieven zijn?

ik wil dus wel kwaliteit; stuurtjes uit het hogere segment. als dat de enige is atm houdt t natuurlijk op

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op www.psxshop.com staat de Force RS nog als 'Op Voorraad' en verzending 'binnen 24 uur'. Bedrijf zit in Putten (Veluwe/Gelderland)

Kost je wel 185 euro.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Pagina: 1