Hallo mensen, kep een beetje rondgesnuffeld, maar kep alleen info gevonden over het inlezen van XML naar Document Object Modellen.
Ik krijg van een externe Servlet een HttpResponse terug (HTML en XML).
zie de code
ik zet die HttpResponse dus in een byte array.
Nou heb ik in de classe ResponseStripper een method "strip()".
Deze method moet de HttpResponse op deze manier strippen:
Zo ziet het eruit:
Ik wil dus dat deze response op dusdanige manier gestript wordt dat alleen vanaf de <response-message>....</response-message> over blijft.
Dus na strippen moet ik alleen dit overhebben:
Dit moet vervolgens weer in een byte[] teruggezet worden en geretourneerd worden aan de HttpClient.
De reden dat ik nu post is omdat ik snel klaar moet zijn met dit. Ik zal zelf uiteraard ook nog zelf proberen hoor (voor het geval hier commentaar op wordt gegeven).
Misschien dat iemand al wat voorzetjes kan geven.
Ik krijg van een externe Servlet een HttpResponse terug (HTML en XML).
zie de code
code:
1
2
3
| GetMethod get = new GetMethod(eenURI); int status = httpClient.executeMethod(get); byte[] b = get.getResponseBody(); |
ik zet die HttpResponse dus in een byte array.
Nou heb ik in de classe ResponseStripper een method "strip()".
Deze method moet de HttpResponse op deze manier strippen:
Zo ziet het eruit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <HTML> ... ... <response-message> <message-ack>acknowlegde</message-ack> <item>76</item> ... ... </response-message> </HTML> |
Ik wil dus dat deze response op dusdanige manier gestript wordt dat alleen vanaf de <response-message>....</response-message> over blijft.
Dus na strippen moet ik alleen dit overhebben:
code:
1
2
3
4
5
6
| <response-message> <message-ack>acknowlegde</message-ack> <item>76</item> ... ... </response-message> |
Dit moet vervolgens weer in een byte[] teruggezet worden en geretourneerd worden aan de HttpClient.
De reden dat ik nu post is omdat ik snel klaar moet zijn met dit. Ik zal zelf uiteraard ook nog zelf proberen hoor (voor het geval hier commentaar op wordt gegeven).
Misschien dat iemand al wat voorzetjes kan geven.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar