There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
mophor: ja dat kan.
[ Voor 18% gewijzigd door Willem op 20-07-2004 15:49 ]
(is zowieso bitch-kwestie:kleuren in Flash)
Jep meerdere, hoezo ?
Verwijderd
ah gradient...jaja....daardoor kan het ook komen....
flatten/rasterize helpt misschien
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 15:53 ]
Die lijntjes zitten niet in Illustrator nee.André schreef op 20 juli 2004 @ 15:49:
Die lijn staat niet in Illustrator? Maar komt er spontaan in bij het exporteren? Je rekt het plaatje niet uit in Flash?
Ik had beloofd het logo te laten zien als SWF zodat er ook ingezoomt kan worden ed. had niet zulke problemen verwacht.Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 15:51:
Waarom moet je dat eigenlijk opslaan als swf in illustrator, adobe en macromedia zijn niet zo'n goede vriendjes.
ah gradient...jaja....daardoor kan het ook komen....
flatten/rasterize helpt misschien
Als .AI exporteren in illustrator en dan importeren in flash ? dat had ik dus al geprobeerd en dan worden de gradiants niet bepaald mooi en de kleuren zijn ook anderswillem169 schreef op 20 juli 2004 @ 15:49:
Probeer als .AI te im/exporteren...
(is zowieso bitch-kwestie:kleuren in Flash)
Dus het enige wat er opzit is dus importeren in flash en dan handmatig de kleuren aanpassen en daar exporteren als SWF ?
Kijk eens in je Library, heeft 'ie meerdere objecten ge"paste"?
Misschien groeperen in Illu, dan copy-pasten, im/exporteren als .EPS/.AI/.SWF proberen
Verwijderd
ik heb namelijk verschillende problemen gehad, met het kopiëren van CS naar flash mx2004.
Illustrator versie 10 werkt goed bij mij. De problemen zijn vooral dat erg gedetailleerde gedeeltes uit illustrator CS in flash worden gepaste als bitmap. Lijnen worden vaak niet gepaste.
Met versie 10 en CS werken gradients niet goed, dit worden bitmaps in flash. Dus geen vectors meer. Tenzij je dat wil.
Ik wil de vectors idd behouden .. dus op slaan als Illustrator 9 en dan proberen te importeren ?