WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
Verwijderd
FreeBSD != Linux zoals Serkoon al zei. FreeBSD werkt NIET met ipchains maar met IPF en IPNAT.. Dus eerst daar even naar kijken (en opnieuw zelf proberenen) dan opnieuw de vraag stellen mocht het niet lukken..
Succes!
Jasper
Succes!
Jasper
Verwijderd
En wat gebeurd er als je in beide gevallen het subnetmasker gelijk houdt?
255.255.254.0
Het zou mij niet verbazen als ie misgaat omdat je met twee verschillende subnetmaskers werkt.
Keb er niet alle verstand van, maar zeg dit op basis van de melding en IMHO logisch nadenken (hetgeen ook nog wel eens wil helpen
).
255.255.254.0
Het zou mij niet verbazen als ie misgaat omdat je met twee verschillende subnetmaskers werkt.
Keb er niet alle verstand van, maar zeg dit op basis van de melding en IMHO logisch nadenken (hetgeen ook nog wel eens wil helpen
Verwijderd
kijk eens op www.openbsd.org en dan de FAQ`s.
daar staat heel goed uitgelegd hoe je ipnat aan de gang krijgt , stap voor stap.
suc6
daar staat heel goed uitgelegd hoe je ipnat aan de gang krijgt , stap voor stap.
suc6
Ik heb inderdaad mijn vraag te snel gesteld. Ik kwam in dat boek inderdaad tegen dat het met FreeBSD iets anders werkt.
Ga dat eerst eens proberen.
Ga dat eerst eens proberen.
WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
Verwijderd
tgf lees ook eerst even de antwoorden die anderen geven voordat je met een absoluut nutteloos antwoord geeft 
hehe
hehe
Pagina: 1