toestand moto-moi

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
Ziekte moto-moi

Zoals hierboven te lezen is moto-moi rond de 13e juni weer opgenomen in het ziekenhuis nadat hij er pas uitkwam ofzo. Het is onderhand ruim een maand later en hoe gaat het eigenlijk met hem? Ik heb sinds die 13e vorige maand ook geen replies van hem meer gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Laatst online: 13:13

André

Analytics dude

Silent Thunder schreef op 20 juli 2004 @ 15:27:
Ziekte moto-moi

Zoals hierboven te lezen is moto-moi rond de 13e juni weer opgenomen in het ziekenhuis nadat hij er pas uitkwam ofzo. Het is onderhand ruim een maand later en hoe gaat het eigenlijk met hem? Ik heb sinds die 13e vorige maand ook geen replies van hem meer gezien. :)
Ik heb al wel replies gezien, dus het lijkt al goed/beter te gaan. :)

Edit:
Even zijn PH gechecked, maar waarschijnlijk heb ik het fout? Ik zou toch zweren dat ik hem ergens voorbij heb zien komen.

[ Voor 12% gewijzigd door André op 20-07-2004 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
moto-moi in "Mailserver probleem" dit was zijn laatste reply van 9juni; of de search moet me al aan ut bezeiken zijn :)

[ Voor 9% gewijzigd door Silent Thunder op 20-07-2004 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent Thunder schreef op 20 juli 2004 @ 15:36:
moto-moi in "Mailserver probleem" dit was zijn laatste reply van 9juni; of de search moet me al aan ut bezeiken zijn :)
posts op chronologische volgorde (omgekeerd): http://gathering.tweakers...ind/poster/29534/messages
idd jah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik neem aan dat het in de crew-fora's wel bekend is wat er gaande is, en wat er allemaal gebeurt.
Ik heb hem al een email gestuurd, en ook al wat in mijn subtitle gezet.
Ik neem aan dat we het vanzelf wel krijgen te horen hoe het gaat :)

code:
1
Laatste bezoek       23-06-2004 15:17

[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 20-07-2004 15:39 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
outerspace schreef op 20 juli 2004 @ 15:38:
Ik neem aan dat het in de crew-fora's wel bekend is wat er gaande is, en wat er allemaal gebeurt.
Ik heb hem al een email gestuurd, en ook al wat in mijn subtitle gezet.
Ik neem aan dat we het vanzelf wel krijgen te horen hoe het gaat :)
mja, na ruim 5 weken zal er toch wel wat te melden zijn; ook voor de users :)

[ Voor 6% gewijzigd door Silent Thunder op 20-07-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Silent Thunder schreef op 20 juli 2004 @ 15:39:
[...]

mja, na ruim 5 weken zal er toch wel wat te melden zijn; ook voor de users :)
Mjah de vraag is vooral in hoeverre je er wat mee te maken hebt :)

Ja, we hebben in de crewfora meer informatie, maar ik weet niet in hoeverre ik het zelf in MED of LA zou posten als ik een maand niet online zou zijn omdat er een hersentumor verwijderd moet worden, om maar even een hypothetisch voorbeeld te noemen.

In short: er is ook op GoT, en ook voor de crew, nog zoiets als privacy, en als moto-moi iets wil delen zal ie dat zelf wel doen als ie terug is, want de crew gaat het niet voor hem doen zonder zijn medeweten :)

Wat meteen dit hele topic overbodig maakt eilijk :z

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 08:40

TwoR

Gekleurde stippen

zomertje schreef op 25 juni 2004 @ 13:11:
En t kan ook aan je darmen/schildklier endergelijke liggen.... (Moto-moi is niet blij momenteel :X *knuf* )
:? is niet alle crew even netjes dan ?
curry684 schreef op 20 juli 2004 @ 16:13:
want de crew gaat het niet voor hem doen zonder zijn medeweten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

TwoR schreef op 20 juli 2004 @ 17:22:
[...]

[...]
De globale info wel enigszins bekend, maar dat is iets anders dan een uitgebreid statusrapport waarom ie al een maand niet meer online is (Laatste bezoek 23-06-2004 15:17 uit z'n profiel klopt gewoon).

We hebben ook niet als crew een soort van geheimhouding afgesproken, het is gewoon normaal fatsoen om niet over iemand's medische toestand uit te gaan wijden op een plek waar 100000+ mensen meelezen. Dat het in de darmregionen zit weet volgens mij het halve forum al dus dat boeit niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej
  • Laatst online: 05-06 15:55

feej

giraffemeisje

TwoR schreef op 20 juli 2004 @ 17:22:
[...]

[...]
In general gaat het de users geen reet aan wat er met de crew gebeurd om het maar even hard te zeggen. Af en toe zal er (per ongeluk?) aangetipt worden wat er aan de hand is, omdat het bij ons ook in het achterhoofd meespeelt natuurlijk en wij ook niet blij en vrolijk zijn onder het feit dat moto ziek is. Wij zijn ook maar mensen en wij hebben ook gevoel.

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-09 22:29
Ik heb zelf ook darmproblematiek, en ik spreek uit ervaring, als ik je zeg dat je als patient zijnde niet wilt dat de hele wereld tot in detail weet wat je mankeert.. Het ligt gewoon wat gevoelig...

Dus ik denk inderdaad dat jullie er goed aan doen om discreet te blijven.. Het gaat eigenlijk niemand een bal aan...

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 08:40

TwoR

Gekleurde stippen

curry684 schreef op 20 juli 2004 @ 17:28:
[...]

De globale info wel enigszins bekend, maar dat is iets anders dan een uitgebreid statusrapport waarom ie al een maand niet meer online is (Laatste bezoek 23-06-2004 15:17 uit z'n profiel klopt gewoon).

We hebben ook niet als crew een soort van geheimhouding afgesproken, het is gewoon normaal fatsoen om niet over iemand's medische toestand uit te gaan wijden op een plek waar 100000+ mensen meelezen. Dat het in de darmregionen zit weet volgens mij het halve forum al dus dat boeit niet zo.
Dan heb ik het verkeerd begrepen. :X

En inderdaad het is ook niet nodig om een statusrapport te maken met alle ins en outs over de toestand van moto-moi. Dat is inderdaad je zijn recht op privacy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Eigenlijk is dit heel raar.
Stel je vriendin is langere tijd ziek, ik vraag na een tijdje "Goh, hoe is het met je vriendin?" waarna ik als antwoord krijg "Phuh, gun haar d'r privacy", ik zou dan toch raar opkijken :P.

[ Voor 8% gewijzigd door kamerplant op 20-07-2004 19:04 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
DataBeest schreef op 20 juli 2004 @ 19:04:
Stel je vriendin is langere tijd ziek, ik vraag na een tijdje "Goh, hoe is het met je vriendin?" waarna ik als antwoord krijg "Phuh, gun haar d'r privacy", ik zou dan toch raar opkijken :P.
en sowieso omdat het 2 maal in MED heeft gestaan; is de zaak toch enigzins betrokken in de community. dan verwacht je eigenlijk ook een berichtje hoe het ondertussen gaat; al is het maar wat kleins wat niet echt super privacy gevoelig zou zijn :)

[ Voor 17% gewijzigd door Silent Thunder op 20-07-2004 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

Het is heel fijn dat mensen bezorgd zijn om moto, maar wij kunnen er naar eer en geweten niet iets over zeggen voor hij zelf aangeeft dat ie dat wilt. Bovendien is de vergelijking een beetje mank: of je zoiets nou tegen een persoon is die je echt kent (vriend van je) of tegen 100k mensen die je nooit gezien hebt is nogal een verschil imho.

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 17:20
Misschien is het het respectvolst als wij als GoTters het bij 'hij is ziek' houden, en als hij weer beter is dat hij dan ons informeerd, zoverre hij wilt. Verder is een kaartje misschien aardig, maar meer zou (als ik in moto-moi's schoenen zou staan/liggen) vervelend zijn, lijkt mij...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Silent Thunder schreef op 20 juli 2004 @ 19:07:
[...]

en sowieso omdat het 2 maal in MED heeft gestaan; is de zaak toch enigzins betrokken in de community. dan verwacht je eigenlijk ook een berichtje hoe het ondertussen gaat; al is het maar wat kleins wat niet echt super privacy gevoelig zou zijn :)
Ontslaat het feit dat we ons verplicht voelen aan de community te melden dat een van de serveradmins langere tijd offline is ons van normale privacy ten opzichte van hem? :)

Als een crewlid 4 weken zonder uitleg offline gaat hebben we sowieso 5 LA-topics, dan maar een MED met korte uitleg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Simon schreef op 20 juli 2004 @ 19:14:
Misschien is het het respectvolst als wij als GoTters het bij 'hij is ziek' houden, en als hij weer beter is dat hij dan ons informeerd, zoverre hij wilt. Verder is een kaartje misschien aardig, maar meer zou (als ik in moto-moi's schoenen zou staan/liggen) vervelend zijn, lijkt mij...
Er is al een kaart gestuurd namens heeel veel gotters :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een-op-een tussen bekenden != een openbaar forum :P

Verder neem ik aan dat tzt moto zelf wel weer hoi komt zeggen, zie verder wat hier boven is gezegd. Ik snap goed dat jullie het ook willen weten & meeleven (en kan het zeker waarderen, hij vast ook), maar steeds een statusupdate zonder te weten of hij dat wilt lijkt me overdreven :)
Atlas schreef op 20 juli 2004 @ 21:12:
Er is al een kaart gestuurd namens heeel veel gotters :)
Inderdaad O+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
F_J_K schreef op 20 juli 2004 @ 21:36:
[...]

Een-op-een tussen bekenden != een openbaar forum :P
Het gaat om het idee :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Hoe weet jij dat ik een vriendin heb? :?

Ik heb ook helemaal geen privacy hier... :(

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:31

SmartDoDo

Woeptiedoe

curry684 schreef op 20 juli 2004 @ 16:13:
[...]

Mjah de vraag is vooral in hoeverre je er wat mee te maken hebt :)
Mijns inziens is het wel zo netjes als er op een vraag gemeld kan worden of het goed/beter slechter oid gaat. Medische informatie gaat anderen geen moer aan tenzij moto-moi zelf aangeeft wat en hoe.

/me SmartDoDo vindt de vraag "hoe gaat het met hem" heel niet zo gek en vindt een antwoord in de trend van "gaat je niets aan" niet echt het juiste antwoord ;)

Voor zover ik in kan schatten licht die jongen half dood in het ziekenhuis. M.a.w. de terugkoppeling na de MED is minimaal en dat vind ik persoonlijk wat jammer :) Als iemand tegen mij zegt, die of die is ziek en ik vraag een maand later hoe het gaat dan verwacht ik niet te horen dat het me weinig aangaat en dat het niet de bedoeling is om iedere keer iets over die persoon te horen 8)7

Misschien wat zwart/wit, maar meld dan òf niets òf geef aan hoe of wat :) En nee, ìk heb er persoonlijk weinig aan, maar het is wel erg krom imho.

edit:
Overigens neem ik met een "Ja, het is krom maar zo doen we het" genoegen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door SmartDoDo op 21-07-2004 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merely schreef op 21 juli 2004 @ 10:25:
[...]

Hoe weet jij dat ik een vriendin heb? :?

Ik heb ook helemaal geen privacy hier... :(
staat zelfs een foto van je vriendin in een bepaald topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

SmartDoDo schreef op 21 juli 2004 @ 10:47:
[...]
Misschien wat zwart/wit, maar meld dan òf niets òf geef aan hoe of wat :)
Als je een afspraak met de loodgieter hebt, en z'n baas belt je 's ochtends dat de beste man wegens ziekte helaas niet kan komen, heb je dan ook direct recht om te weten hoe het met 'm gaat?

Sorry, maar dat is sec gezien dezelfde relatie die je met moto-moi hebt. Het bedrijf Tweakers.net B.V. voelt zich verplicht aan de gebruikers te melden dat een van zijn medewerkers langere tijd niet aanwezig is, omdat een serveradmin ook een dienstverlenende positie heeft ten opzichte van die gebruikers.

Maar als het je geruststelt: het gaat langzaamaan steeds beter, zijn nog veel problemen, maar hij is wel aan de beterende hand :) Hij krijgt regelmatig bezoek van collegae van T.net. Hoeft 'm alleen nog niet op korte termijn terug te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Dat is in ieder geval enigsinds goed nieuws. MIjn vriendin is ook ziek, althans, het is niet bekend wat er aan de hand is, maar als ze griep zou krijgen zou dat slecht met haar af kunnen lopen. Ik weet hoe het is om mee te leven met iemand die ziek is. Zelf ken ik moto-moi niet, dat was denk ik voor mijn tijd op GoT.

Toch wil ik bij deze moto-moi veel sterkte wensen, en ik hoop dat alles goed komt, ookal ken ik moto niet, het doet toch wel wat met me. Ik denk dat ik nu voor veel van de GoT users spreek, dit soort dingen wens je niemand toe.

Ik denk dat Curry nu genoeg gezegd heeft, niet om lullig te doen tegenover de TS, maar het antwoord van Curry is voldoende. Ik verwacht nu ook niet dat iedereen gaat vragen wat er met mijn vriendin is, ik denk niet dat het veel met privacy temaken heeft, maar meer met respect. Ik ben geen praatpaal of nieuwsblad, en zo ook de Crew niet. Natuurlijk is het leuk dat we ondertussen horen hoe het met moto gaat (althans, leuk is het niet), maar om precies te zeggen wat er aan de hand is gaat wel erg ver. Ik denk dat we gewoon rustig af moeten wachten, en dat we niuet meer kunnen doen dan moto sterkte wensen.

Deze post klinkt misschien vaag, en dat is hij ook, maar waar het op neer komt: de crew geeft af en toe feedback, maar is zeker niet verplicht zijn complete medische dossier te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

curry684 schreef op 21 juli 2004 @ 11:30:
[...]

Als je een afspraak met de loodgieter hebt, en z'n baas belt je 's ochtends dat de beste man wegens ziekte helaas niet kan komen, heb je dan ook direct recht om te weten hoe het met 'm gaat?
Vind je het goed als ik deze vergelijking niet echt geweldig vind? Je wilt mijn relatie tot Gathering of Tweakers enkel zien als een klant die een product afneemt waarvan moto-moi een werknemer is?
In dat geval mijn excuses, het gaat mij niets aan :)
Maar als het je geruststelt: het gaat langzaamaan steeds beter, zijn nog veel problemen, maar hij is wel aan de beterende hand :) Hij krijgt regelmatig bezoek van collegae van T.net
Goed en fijn om te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

SmartDoDo schreef op 21 juli 2004 @ 12:30:
[...]
Vind je het goed als ik deze vergelijking niet echt geweldig vind? Je wilt mijn relatie tot Gathering of Tweakers enkel zien als een klant die een product afneemt waarvan moto-moi een werknemer is?
De vergelijking zal niet voor iedereen opgaan, de een zal meer betrokken zijn bij GoT/moto dan de ander. Maar voor het merendeel van de duizenden bezoekers zal het worst zijn wat er gebeurd en het is niet reeël om ze allemaal op de hooogte te stellen van wat er gebeurd. Een dergelijke MED wordt geplaatst zodat mensen die het willen weten enigzins ene idee hebben waarom moto zo lang weg is, omdat er toch wel naar gevraagd zal worden. Je moet het niet zien als een draadje waarin users worden bijgekletst over wat er nu precies, alleen een korte verklaring waarom hij momenteel niet aanwezig is.

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 17:36
fee-tje schreef op 21 juli 2004 @ 12:34:
[...]

De vergelijking zal niet voor iedereen opgaan, de een zal meer betrokken zijn bij GoT/moto dan de ander. Maar voor het merendeel van de duizenden bezoekers zal het worst zijn wat er gebeurd en het is niet reeël om ze allemaal op de hooogte te stellen van wat er gebeurd. Een dergelijke MED wordt geplaatst zodat mensen die het willen weten enigzins ene idee hebben waarom moto zo lang weg is, omdat er toch wel naar gevraagd zal worden. Je moet het niet zien als een draadje waarin users worden bijgekletst over wat er nu precies, alleen een korte verklaring waarom hij momenteel niet aanwezig is.
En juist dat 'merendeel' die zal dat soort informatie toch niet willen weten/opvragen. Het zijn juist de gebruikers (meubels?) die al langer en closer betrokken zijn bij Gathering of Tweakers die graag meer informatie zouden willen ontvangen omtrent het gebeuren rond moto.

Het laatste antwoord van Curry is - volgens mij - bevredigend genoeg :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej

feej

giraffemeisje

TRON schreef op 21 juli 2004 @ 12:41:
[...]

En juist dat 'merendeel' die zal dat soort informatie toch niet willen weten/opvragen. Het zijn juist de gebruikers (meubels?) die al langer en closer betrokken zijn bij Gathering of Tweakers die graag meer informatie zouden willen ontvangen omtrent het gebeuren rond moto.

Het laatste antwoord van Curry is - volgens mij - bevredigend genoeg :)
Probleem is dus dat je niet alleen de meubels bereikt, maar iedereen en ik kan me voorstellen dat dat voor moto niet prettig is en dat is dus neit de bedoeling :P.

Everything is awesome!
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
Ja, daar heb je zeer zeker gelijk in fee-tje. Is er trouwens een melding gemaakt in A61? Aangezien daar wel een zooi meubels rondhuppelen? (nofi :))

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

SmartDoDo schreef op 21 juli 2004 @ 12:30:
[...]
Vergeet het woordje 'sec' in de volgende zin niet mee te quoten ;)

Dat is Frans voor 'droog', oftewel 'zakelijk' of 'zuiver objectief' beschouwd. Ik neem je niet kwalijk dat je interesse toont, maar puristisch gezien is het wel zo dat we geen enkele verplichting hebben om iets mede te delen over wat sec ( ;) ) gezien simpelweg een medewerker is van een bedrijf waar je dienst van afneemt ;)
[...]
Goed en fijn om te horen :)
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Nee - ook in A61 niet.

Ik vind het zelf helemaal niet zo gek dat iedereen zich afvraagt ofdat het al beter gaat met moto-moi hoor - en ik denk dat we daar best op kunnen antwoorden (wat Curry dus ook gedaan heeft). Veel meer in detail moet je echter niet van ons verwachten - dat zijn prive zaken en gaat ons (crew en gebruikers) niets aan tenzij moto zelf beslist hier over meer te vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Een mededeling in een Med zoals bijv. "Door ziekte is het voor * helaas niet mogelijk om de moderatie de komende tijd op zich te nemen" is in principe meer dan voldoende.

Hoewel het normaal gevonden kan worden als users zich bij de crewleden betrokken voelen, is het niet normaal als men graag alles tot in detail wil weten.

Hopelijk is moto snel weer hersteld en kan hij eerst de draad IRL weer opnemen, daarna komt vanzelf dit forum aan beurt. Alles op zijn tijd.

Als moto-moi dit leest, beterschap!

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
Inderdaad ele. De rest moet gewoon privé zijn en vooral ook blijven. Datgeen wat moto zelf kwijt wil, dan zullen we tzt allemaal wel te weten komen. Een kleine bevestiging wat Curry zojuist gedaan heeft, is volgens mij voor het grootste deel van de meubel al genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

GuardianAngel schreef op 21 juli 2004 @ 13:07:
Als m-m dit leest, beterschap!
offtopic:
m-m is niet echt een handige afkorting voor moto-moi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

curry684 schreef op 21 juli 2004 @ 12:57:
[...]

Vergeet het woordje 'sec' in de volgende zin niet mee te quoten ;)

Dat is Frans voor 'droog', oftewel 'zakelijk' of 'zuiver objectief' beschouwd.
Mijn Frans is niet zo goed, het viel dus gewoon even anders c.q. verkeerd ;)
d:)b
Op moto-moi d:)b
Pagina: 1