Ik probeer al uren lang om een simpele functie te laten werken. Ik heb wat fotoboeken en als ik op een foto klik in een fotoboek wil ik die foto in een nieuw venster in grotere versie zien. Nu die grotere versie en dat nieuw venster zijn zo geen probleem, maar ik wil nu mijn venster op de zelfde grootte als de foto.
Hiervoor probeer ik dit:
Hierin is 'which' een parameter die meegegeven wordt bij het starten van het script en is zeker correct.
Het effect hiervan is bizar: foto's die hij nog nooit heeft moeten inladen daar crasht hij als het ware (IE vraagt na een tijd of het script gestopt moet worden). Nadat hij gecrasht is werkt die foto echter wel naar behoren. Dat is ook zo met foto's die hij reeds eens heeft ingeladen.
Het lijkt dus alsof hij nieuwe foto's niet aankan of zo. Waar zit mijn fout hier
Ik heb al heel wat topics afgelezen maar niets bracht een oplossing.
Hiervoor probeer ik dit:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
| var picture = new Image() picture.src = which while (picture.readyState != 'complete'){ } picture_width = picture.width picture_height = picture.height |
Hierin is 'which' een parameter die meegegeven wordt bij het starten van het script en is zeker correct.
Het effect hiervan is bizar: foto's die hij nog nooit heeft moeten inladen daar crasht hij als het ware (IE vraagt na een tijd of het script gestopt moet worden). Nadat hij gecrasht is werkt die foto echter wel naar behoren. Dat is ook zo met foto's die hij reeds eens heeft ingeladen.
Het lijkt dus alsof hij nieuwe foto's niet aankan of zo. Waar zit mijn fout hier