Toon posts:

ClarkConnect vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een ClarkConnect servertje thuis gaan draaien, maar nu lees ik dus dat het een Gateway O/S met een aantal server mogelijkheden is.

Nu heb ik echter al een Gateway thuis (een router) en wil ClarkConnect echter alleen als server gebruiken.

Is dit mogelijk?

Verwijderd

jep.. deze kun je als standalone gebruiken..

en dit hoeft niet per se een superzware pc te zijn..
beetje geheugen is wel lekker natuurlijk

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 15:00:
jep.. deze kun je als standalone gebruiken..

en dit hoeft niet per se een superzware pc te zijn..
beetje geheugen is wel lekker natuurlijk
Kun je mij misschien vertellen waar ik ClarkConnect kan downloaden, mij wordt steeds gevraagd om een password dat ik niet heb..

Verwijderd

Dan moet je even op de CC site aanmelden.. dat moet je toch, want ook als je een home danwel firewall/vpn versie wil draaien (beide zijn gratis) moet je ze toch registreren.. dit voornamelijk ivm. de automatische updates..

Oh ja.. als je registreerd krijg je meteen een domeinnaam.. iets in de vorm van mijnmachine.pointclark.net...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 12:04 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik draai sindskort ook clarkconnect. ISO's van de home versie (=gratis) kun je gewoon van de site downloaden en kant en klaar installeren. Upgraden kan ook, maar daar moet je je wel voor registreren (heb ik nog niet gedaan btw)
Standalone MET firewall (home versie) draait ook prima zonder registratie :)
Bij de install kun je kiezen welke versie je wilt draaien. Ook kun je ont the fly van modus wisselen - zowel op de server zelf als via de webadmin functies (tab systeem als ik me niet vergis) :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)