Ik heb een subwoofer gegouwd maar ik moet nu nog BAF Dempingswol of vergelijkbaar hebben maar kan hier in alphen a/d rijn of omgeving geen winkel vinden die het heeft ! weet iemand toevallig hier in de buurt een winkel die dit verkoopt en dan ook voor een schappelijke prijs geloof dat gemiddeld het 2,50 per plaat van 50x70 kost en dat is dan 5 cm dik.
Speaker en Co op de bergweg in Rotterdam natuurlijk 
of aan de Jansweg in Haarlem, ik weet niet wat dichterbij is voor je
[ Voor 40% gewijzigd door Blamm op 20-07-2004 14:28 ]
Echt dichtbij is het allebij niet. maar rotterdam zou denk het snelst zijn. maar als iemadn iets weet wat nog dichterbij zit zou wel beter zijn.
Razorfist schreef op 20 juli 2004 @ 14:26:
Speaker en Co op de bergweg in Rotterdam natuurlijk
Ook niet bij 3-c bij de herenhof?Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 14:25:
Ik heb een subwoofer gegouwd maar ik moet nu nog BAF Dempingswol of vergelijkbaar hebben maar kan hier in alphen a/d rijn of omgeving geen winkel vinden die het heeft ! weet iemand toevallig hier in de buurt een winkel die dit verkoopt en dan ook voor een schappelijke prijs geloof dat gemiddeld het 2,50 per plaat van 50x70 kost en dat is dan 5 cm dik.
Of gebruik gewoon watten
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Je kan ook op zoek gaan naar een 'stoffen-winkel' en fiberfil kopen, dat is praktisch het zelfde spul. Of afzuigkapfilters bij de Blokker
Pagina: 1