Ik heb ff een vraagje, ik kan nergens meer mijn saves vinden van al mn spelletjes, en ik moet toch echt mn computer gaan formatten. Waar zet Xp ze neer. Ik ga niet helemaal far cry opnieuw spelen.
Verschilt per game....
Voorbeeld dat je zelf aanhaalt, Far Cry, slaat volgens mij de savegames standaard op in C:\Program Files\Ubisoft\Crytek\Far Cry\Profiles\player\default\savegames (dit is natuurlijk anders als je FC in een ander dir heb staan, of als je andere profiles hebt...)
Voorbeeld dat je zelf aanhaalt, Far Cry, slaat volgens mij de savegames standaard op in C:\Program Files\Ubisoft\Crytek\Far Cry\Profiles\player\default\savegames (dit is natuurlijk anders als je FC in een ander dir heb staan, of als je andere profiles hebt...)
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
in je mijn documenten staat het vaak, in een onzichtbare map.
je moet even in de maptopties van windows aangeven dat je verborgen mappen wil kunnen zien.
je moet even in de maptopties van windows aangeven dat je verborgen mappen wil kunnen zien.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
C:\Documents and Setting\Username\Application Data\naam spel\
Die directory is vaak hidden, maar daar staan ook vaak savegames en andere "application data"
Edit :
ik word oud...
Die directory is vaak hidden, maar daar staan ook vaak savegames en andere "application data"
Edit :
ik word oud...
[ Voor 14% gewijzigd door Kettrick op 20-07-2004 14:12 ]
Veel spellen (zoals Max Payne geloof ik) zetten de savegames in 'My documents' neer. Kijk daar eens voor de grap.
/spuit 11
/spuit 11
[ Voor 11% gewijzigd door StarTAC op 20-07-2004 14:12 ]
Kortom, per game moet je gewoon even googlelen naar 'save game location $spelnaam', of iets dergelijks.
🌞🍃
staan meestal in c:\program files oid
Behoorlijk ruk is dat als je het mij vraagt. Zeker voor de mensen die met een Image werken.
Behoorlijk ruk is dat als je het mij vraagt. Zeker voor de mensen die met een Image werken.
[ Voor 57% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 20-07-2004 14:19 ]
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Persoonlijk vind ik het behoorlijk ruk om savegames in de My Documenten map te plaatsen. Ik heb verschillende keren gehad dat ik mijn OS opnieuw installeerde waardoor ik m'n 'documents and settings' directory ook meeformatteerde. Toen ik weer m'n spel startte bleken m'n savegames weg te zijn, terwijl ik de program files partitie niet aangeraakt had. LeukDj_Neo_Ziggy schreef op 20 juli 2004 @ 14:19:
staan meestal in c:\program files oid
🌞🍃
Pagina: 1