Toon posts:

C35i van Ben, kan ie ook trillen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo`n ben vrij thing gekocht bij Bartsmit en ik wil hem laten unlocken enzo..

er staat in de menu opties ook dat hij kan trillen maar ik kan het niet aan de gang krijgen, ook kan ik niet wappen, teminste als ik wil connecten naar een page dan zegt ie dat internet service not enabled is... kan dat niet bij die vrij prepaid abo-tjes?

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bij mij trilt ie gewoon, en goed ook.. :)
Om ermee te wappen moeten alle instellingen goed ingevoerd zijn, zie http://www.ben-online.nl voor alle info.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 17:01

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik kan nix anders zeggen dan: "Doe maar wat Webgoodie zegt"

Edit: Moeilijk hè typen

20*350ZO45°

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 11:16

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

* jpm.lensen heb deze ook :)

Alleen met abbo

voor wappen kan je ook hier kijken werkt ook.

Trillen kan hij ook, maar niet echt geweldig vind ik. Mijn Panasonic deed het beter. maar ik heb nu de friends beltoon erop staan. Is wel vrij zeldzaam denk...

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb de tril functie ook aan de praat gegeven maar ik dacht dat je met trillen geen geluid zou moeten horen, als dit ding trilt dan lijkt het wel een kwakende eend!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 16:57

ko9

heb ook Ben kaartje in mn c35i en wap en trillen doen het gewoon perfect

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12

ALH

Op woensdag 27 december 2000 09:11 schreef Timz het volgende:
Ja ik heb de tril functie ook aan de praat gegeven maar ik dacht dat je met trillen geen geluid zou moeten horen, als dit ding trilt dan lijkt het wel een kwakende eend!
Ik heb ook trilfunctie in m'n 3210 gebouwd en die maakt ook superveel lawaai :(

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Pagina: 1