Toon posts:

Beste drivers voor GF4 Ti4200?

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hej!

ik ben van plan Win XP opnieuw te installeren, maar ik ben een beetje in de war door al die verschillende nvidia drivers.
ik speel veel games, waaronder Far Cry, NFS:U, Splinter Cell 2 en UT2k4.
welke drivers kan ik nu het beste installeren voor mijn GF4 Ti4200 128MB?

alvast bedankt! :)

btw, ik had al gezocht of ik iets kon vinden, maar dat waren wat oudere posts... en omdat er zoveel nieuwe games uitkomen waar steeds weer andere drivers beter voor schijnen te zijn, een nieuw topic.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 13:47 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Degene die voor jouw kaart het snelste zijn lijkt me. Probeer er een aantal en kijk welke voor jou het prettigste/snelste zijn (evt. door benchmarks) Niet zo lastig toch :?

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-08 20:28
hee ik heb een goeie site voor je waar je heel heel veel info kan vinden:

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (25/01/04)

Hier staat je oplossing gegarandeerd tussen :Y)

en voor mijn oude Ti4200 waren de Nvidia 40.72 de beste, maar dat kan voor jou wel heel anders zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door MacDokie op 20-07-2004 13:54 ]

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Verwijderd

Topicstarter
ha ok bedankt...
maar ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen met de verschillende drivers.
iemand?

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 12:37
40.72 was op m'n ti4600 de beste.

Verwijderd

Topicstarter
thanks.
heeft t geen zin om echt de laatste WHQL Forceware driver van guru3d te gebruiken?
ze worden ntrlk niet voor niets opnieuw uitgebracht...
wat zijn jullie ervaringen?

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 12:37
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 15:29:
thanks.
heeft t geen zin om echt de laatste WHQL Forceware driver van guru3d te gebruiken?
test 't zou ik zeggen....dat valt op ieder systeem weer een beetje anders uit.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:18

Piggen

Lekker bakkie

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 15:29:
thanks.
Dat zal weinig zin hebben, aangezien die bijna alleen verbetering voor de FX-serie (kunnen) geven.
De 40.72 worden al 2 keer genoemd in dit topic, probeer die eens zou ik zeggen.

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 17:41
Ik zou inderdaad gewoon de 40.72 gebruiken en pas als je last hebt van artifacts/fouten/zeer slechte performance/niet draaiende spellen etc. dan ga je door naar de laatste officiële drivers.

Verwijderd

44.03 heeft het op mijn Ti 4400 ook altijd heel goed gedaan, en nu nog altijd.

Een weekje geleden ofzo heb ik es de nieuwste WHQL drivers geïnstalleerd, en toen kreeg ik spontaan bluescreens ivm met display driver en noem maar op.

Zou ik niet aanraden dus.

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-07 01:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Volgens mij was de Omega 44.03 Detonator (Quality Setting) het snelste (en beste beeldkwaliteit t.o.v. originele Detonators) met DirectX 8...

Voor die nieuwere games (DirectX 9) zou het het niet zo 123 weten, maar dan nog kan er weinig extra performance uit komen op een Ti4x00 kaart... Scheelt misschien nog 2 a 3 fps... Dus zou ik gewoon voor de Omega 44.03 Quality gaan :)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Welke drivers het beste zijn is en blijft een kwestie van simpelweg uitproberen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.