Toon posts:

Configuratie veranderd in XP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag wilde ik een file opvragen en voor alle Office producten krijg ik plots deze meldeing:

Microsoft Office XP Professional has detected a significant change in your machine configuration. For Microsoft XP Pro with Frontpage to continue function properly, and to avoid entry into reduced functionality mode, you must reactivate your product.

En dan krijg je een wizard waarmee je het product kan reactivaten.
Nu heb ik niets veranderd behalve dat ik een router geplaatst heb en geprobeerd heb een netwerk te bouwen met de computer naast me.

Heeft iemand een idee hoe hier mee om te gaan want ik heb helemaal geen Frontpage en hoef het ook niet.

Thanks !

B

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Wat heeft Frontpage in godsnaam met je verhaal te maken?

De foutmelding zegt gewoon dat je, sinds de activering van je product, nu zoveel hardware hebt veranderd dat je opnieuw moet activeren.

• Feanaro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11-2025
Je hebt niet toevallig nieuwe hardware aangesloten, je schijf opnieuw gepartitioneerd of iets dergelijks? Dat kan het namelijk al zijn, geloof ik. Ken iemand die hetzelfde probleem had, maar dan met beveiligde WMA's: ghost over d'r c schijf heen, ander hardware adres en bam, hij speelde niet meer af.

Maar verder... dat frontpage moet je geen acht op slaan. Wil gewoon zeggen dat het in het pakket zit, je hoeft het niet te installeren en als je dit niet goed, het het nog steeds "MS Office with frontpage," noem het maar microsoft logica.

[ Voor 4% gewijzigd door Feanaro op 20-07-2004 12:14 ]

Aurë Entuluva!

Verwijderd

Topicstarter
Ah ok, laten we het zo zeggen dat ik geen idee heb wat Frontpage is en waarom MS het überhaupt noemt.
Ik heb verder bijna niets veranderd aan mijn hardware behalve er een router aangehangen en dat lijkt mee nou geen reden om het verhaal te krijgen.

Maar goed, ik begrijp dat ik de Office CD opnieuw moet inbrengen.
Was bang dat er ietrs structurelers veranderd was.
Dank voor de verduidelijking.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het heeft zichzelf op miraculeuze wijze hersteld. Leve Microsoft 8)7