Access online continue...

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Beat691
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08-2022
Naja uh topic was dus dicht gegooid 8)7 Access online
Open ik hem maar weer :)

ik heb dus echt geen duidelijk antwoord gehad in vorige topic.. en dat het alle kanten op gaat is onzin, er is maar 1 doel en ik wil weten of dat dat kan zonder teveel werk.
Daar heb ik dus absoluut geen antwoord op gekregen.. dat het met koppelingen kan weet me neus ook wel.
maar dan moet ik dus een hele plee rol vol script taal gaan schrijfen waar ik een dag me bezig ben en dat is absoluut niet de bedoeling...

dus nogmaal, bestaat er iets waar mee ik een access database online kan bekijken en bewerken... gewoon een kant en klare oplossing dus... bestaat dit niet gooi het dan maar dicht want dan weet ik het!

[ Voor 4% gewijzigd door Beat691 op 20-07-2004 12:03 ]

Honda viertakt, often imitated, never duplicated!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:53

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat gorgi_19 in "Access online" duidelijk genoeg was... Je moet een scripting taal leren, bijvoorbeeld ASP(.NET) (werkt het best samen met Access).

Verder doen we hier niet aan kant en klare oplossingen, wij schrijven onze code zelf. Heb je daar geen zin in, ga dan naar hotscripts.com...

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Volgens mij bestaat er geen kant-en-klare-oplossing voor dit probleem.
Als je een beetje handig ben met ASP kan je hier eens kijken: http://www.planet-source-...p?txtCodeId=7350&lngWId=4

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 12:08:
Volgens mij bestaat er geen kant-en-klare-oplossing voor dit probleem.
Als je een beetje handig ben met ASP kan je hier eens kijken: http://www.planet-source-...p?txtCodeId=7350&lngWId=4
Die oplossing is er wel, heb op stage een dergelijk script gehad. Ik ben nu aan het zoeken, maar ik denk dat dit topic gesloten wordt voor ik de kans heb om wat te posten. B)

• Beat691
Ik snap niet waarom hij gesloten zou moeten worden, is toch niets verkeerds aan..
maja als hij gesloten wordt zou je het dan kunnen mailen aan beat(_at@at_)viertakt.net
iig bedankt

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Beat schreef op 20 juli 2004 @ 12:16:
Ik snap niet waarom hij gesloten zou moeten worden, is toch niets verkeerds aan..
maja als hij gesloten wordt zou je het dan kunnen mailen aan beat(_at@at_)viertakt.net
iig bedankt
GoT is een community waar mensen elkaar helpen bij problemen die niet 123 op te lossen zijn door een simpele zoek opdracht. Hioerdoor bouwt GoT een kennis DB op waarin steeds meer oplossingen voor problemen te vinden zijn, een voordeel voor jou en een voordeel voor GoT.

Jouw topic lijkt hier niet aan bij te dragen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom kijk je zelf dan niet op HotScripts? Voila, eerste script doet meteen wat jij wil:
http://www.hotscripts.com...Database_Tools/index.html

En lees asjeblieft de FAQ, dan weet je waarom dit topic niet mag, en waarom je mazzel hebt dat je van mij een link krijgt....

• Beat691
Vreemd, als iemand hier antwoord op geeft is er een oplossing die niet eerder op got beantwoord is volgens mij, iig ik kon niets vinden anders stond dit topic er niet.

En zo helpt dit topic dus ook andere die hier een antwoord op zoeken in de search.. is er geen antwoord op mijn vraag ge komen, gooi dit topic dan gewoon weg ipv een slot ofzo, die sloten zijn lekker nuttig 30% is slot in de search met onzin er in...

Kennis DB, hoort dit ook in.
In een kennis db wordt allees een beetje centraal geordend.. ik kan je vertellen dat 9 van de 10 dingen op GoT gewoon zonder GoT te vinden zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Beat691 op 20-07-2004 12:34 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:27

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

* gorgi_19 controleert mail
* gorgi_19 ziet geen e-mail van Beat

Oftewel: Ben je het niet eens met een slotje, dan mail je de moderator die een topic gesloten heeft en ga je niet zelf een topic opnieuw openen.. :/ We lopen hier niet voor Jan met de korte achternaam rond.

Zie ook: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

En wil je een discussie over het moderatiebeleid in het algemeen, dan kan je die kwijt in Lieve Adjes

Beide topics voldoen trouwens sowieso niet aan wat we in Programming & Webscripting verwachten; zie hiervoor P&W FAQ - De "quickstart". Zo mis ik een duidelijke titel en zelfwerkzaamheid c.q. zelfonderzoek.

[ Voor 44% gewijzigd door gorgi_19 op 20-07-2004 13:10 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:27

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Zie trouwens ook je mail voor meer uitleg :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.