Kheb thuis een vatse pc en sindskort een laptop. Kheb ook een e-tech wireless adsl modem, de eerste dag dat ik met de laptop thuis bezig was had ik verbinding met me netwerk en kon ik ook internetten. Alleen na het downloaden van de updates kan ik geen verbinding meer maken met het inet. Er is wel verbinding met het netwerk, maar geen inet verkeer mogelijk. Ik krijg steeds de melding er is geen verbinding met het inet beschikbaar. Beide pcs draien op xp pro en de router heeft het altijd gewerkt ook met andere laptop. De firewall staat uit en dat helpt ook niet, kheb ook de encryptie ingeschakeld ook dat helpt niet. wie o wie heeft een idee??
waarschijnlijk heb je de wpa-update via windows update ook binnengehaald.
Ofwel gooi je die er weer af, ofwel stel je wpa goed in op je router/modem.
Ofwel gooi je die er weer af, ofwel stel je wpa goed in op je router/modem.
En anders zullen we toch echt veel meer info moeten hebben, hier kunnen we weinig mee.
Tijd voor een nieuwe sig..
wat wil je allemaal weten, trouwens heb net alle updates eraf gegooid en hij maakt nu helemaal geen contact meer met het netwerk
Verwijderd
klopt , dat ip adres betekent dat de DHCP niet succesvol was en dat krijg je een dergelijk adres
Verwijderd
Idd wat al gezegd is, moet je ff je instellingen van je laptop en je router nalopen.Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 16:13:
hoe kan ik dit oplossen?
beveiligingen ed..(waarschijnlijk door die update..)
Als je na het releasen - renewen geen ip krijgt en dus keihard op 169... blijft staan..
Moet je ff winsock-fix draaien..
Tosbaga, er wordt echt meer van je verwacht hier.
We zijn geen helpdesk die je aan het handje neemt en alles voor je voorkauwd.
Toon eens zelf innitiatief en probeer zelf eens wat in plaats van meteen hier aan de bel te trekken ...
We zijn geen helpdesk die je aan het handje neemt en alles voor je voorkauwd.
Toon eens zelf innitiatief en probeer zelf eens wat in plaats van meteen hier aan de bel te trekken ...
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1