The Suffering (Multi platform 3D Gore Action)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:19
Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2003/xbox/suffering/1031/suff_logo.jpg

About The Game:

The Suffering is a compelling third-person action/adventure game set in the
mature and gritty world of a maximum-security prison. Unleashing the
horror throughout nine levels, The Suffering features dynamic lighting that
illuminates frightening visions of horror-filled exploration and frantic
combat sequences. In the dark world of The Suffering, creatures attack from
the shadows and emerge from jail cells, chambers, the ground and trees,
surprising you in the most disturbing ways possible. As Torque, you
encounter a cast of uniquely hardened criminals, prison guards and
grotesque apparitions

Game Features:

Traverse the intense and shocking world of a maximum security penitentiary in the role of Torque, an inmate accused of a brutal crime he may or may not have committed. Trapped in this ghastly environment and beset by horrific creatures, Torque is constantly challenged to stay alive and wield all manner of weapons in his fight to escape the nightmare that has been unleashed on Abbott Penitentiary.

- The Suffering is the first action game to combine intense pulse pounding combat with the chills and thrills of an ultra-mature and disturbing horror story.
- Full 3D camera engine intensifies the action as you explore a maximum security prison in 3rd and 1st person perspectives.
- Channel Torque's rage and transform into a hideous beast to battle monsters in hand-to-hand combat.
- The Suffering changes depending on how you play-experience the adventure multiple times and witness three different endings.
- 9 gritty and terrifying levels-transverse indoor and outdoor terrain and horror lurking in every dark corner.
- Amazing character morphing effect-fills your rage meter and transform into a hideous and powerful creature.
- Over 10 deadly weapons from the shiv to the flamethrower to help you survive this nightmare.
- A dozen horrific monsters-each representing the means of execution that befell them-stalk your every move.
- Blood and gore galore, dripping, pooling and splattering every level of your frightening journey.
- Interact with hardened criminals featuring advanced AI; garner their assistance or end their life on your path to freedom-it's your choice.
- 3 distinct endings depending on how you play the game. Are you a cold-blooded killer, a man wrongfully accused or something else?
- Intricate levels featuring moveable and destructible environments.

org site
http://www.thesuffering.midway.com/

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/f/248/5462/2h//images.gamezone.com/screens/21/7/44/s21744_XB_13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/f/248/5462/2h//images.gamezone.com/screens/21/7/44/s21744_XB_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/f/248/5462/2h//images.gamezone.com/screens/21/7/44/s21744_XB_17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/f/248/5462/2h//images.gamezone.com/screens/21/7/44/s21744_XB_15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.thesuffering.midway.com/assets/creatures/fullsize/creature_2b.jpg

SLOTWOORD:
Zo als laaste voor dat jullie mogen praten en klagen over het spel.
Let op het FAQ van GOT.
En verder ga je gang zou ik zeggen.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Ziet er wel lekker 'ranzig' uit zeg.. Poeh poeh :P Dat wordt wel freaky lijkt mij :P

offtopic:
het is multi ipv multy :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Simon schreef op 20 juli 2004 @ 10:53:
Ziet er wel lekker 'ranzig' uit zeg.. Poeh poeh :P Dat wordt wel freaky lijkt mij :P

offtopic:
het is multi ipv multy :)
JA freaky is het zeker , ben me al 2 keer rot geschrokken :(
Maar het sfeertje is echt goed. en er mooi neer gezet.
Dus mensen die van HORROR games houden dan is dit echt wel een aanrader.

Ja dat van multi zag ik ook maar kan hem helaas nu niet meer veranderen.
Maar dat heb je als je engels en nederland s door elkaar gaat lezen en schrijven :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het op de PC gespeeld en ook uitgespeeld, het monster van het tweede screenshot herken ik alleen niet. Maar het eerste speeluur zit je echt wel in je broek te schijten. Ze weten uitstekend de stuipen op je lijf te jagen, helemaal als je surround geluid hebt (5.1 enz.). Ik heb erg genoten van het spel, vooral in het begin was het ook zo dat ik na een uurtje genoeg gefreakt had omdat het best heavy is. De graphics zijn goed uitgewerkt, het geluid is goed, er zit een mooi verhaal achter en je kunt op je eigen manier jezelf ontwikkelen in het spel. Ontwikkelen doe je door bepaalde beslissingen te nemen door het spel heen waardoor je multiple endings hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Weet iemand hoe ik screenshots kan maken in dit spel?
Want met PRINTSCREEN werk het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:44

MAZZA

Barbie is er weer!

Idd lachen spel :) Heb hem al uitgespeeld samen met een vriend van me. Best vermakelijk als je in afwachting bent van Doom 3 ;)

Ik hou wel van die sick mental insane tegenstanders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
MAZZA schreef op 20 juli 2004 @ 13:55:
sick mental insane tegenstanders :P
Zo kan je die dingen wel noemen.
Ik schrik me af en toe gewoon rot als er weer eens zo'n "spuit 11" op me spring :(

VRAAG?

Wat moet ik doen bij die ruimte met die sprinklers ?
want ik heb nu een vuurtje uit maar dat vuurtje voor de deur blijft gewoon branden.
EN ik kan niet weg daarzo .

[ Voor 32% gewijzigd door ravw op 21-07-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Blackhole schreef op 20 juli 2004 @ 20:01:
[...]

want ik heb nu een vuurtje uit maar dat vuurtje voor de deur blijft gewoon branden.
Iemand die al weet hoe ik hier door moet komen want ik kom er ehct niet uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zijn er al wat meer mensne die het spel spelen of is er gewoon wijnig animo voor ?

Want ik ga nu naar het level stukje Everything Beautiful is Gone.
en ik moet zeggen het spel blijft erg goed :)

[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 28-07-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een zeer mooi spel ik heb it al uitgespeeld
Ik hou niet van horror games geef mij maar mensen maar dit spel is super gaaf
hellaas al uitgespeeld

ik heb de monster op de 2e screen ook niet gezien....

De flammenwerper wat je zelf kan maken heb ik alleen de pomp gevonden :(

Dit spel is aanrader!!
Blackhole schreef op 20 juli 2004 @ 20:01:
[...]
VRAAG?

Als je dit nog moet weten je moet naar de vuur lopen
daar hangt aan de rechter kant een brandblusser daar moet je op schieten...
dan gaat het vuur uit en je kan verder!!
Laat die kerels met die spieten maar die hoef je niet dood te schieten want daar komen steeds nieuwen geloof ik ...

SUCCES MET UITSPELEN :P

edit:

Je bent er al voorbij... maakt niet uit hier zullen wel meer mensen vast komen 8)7 })

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 23:19:
Het is een zeer mooi spel ik heb it al uitgespeeld
Ik hou niet van horror games geef mij maar mensen maar dit spel is super gaaf
hellaas al uitgespeeld

ik heb de monster op de 2e screen ook niet gezien....

De flammenwerper wat je zelf kan maken heb ik alleen de pomp gevonden :(

Dit spel is aanrader!!

[...]

Als je dit nog moet weten je moet naar de vuur lopen
daar hangt aan de rechter kant een brandblusser daar moet je op schieten...
dan gaat het vuur uit en je kan verder!!
Laat die kerels met die spieten maar die hoef je niet dood te schieten want daar komen steeds nieuwen geloof ik ...

SUCCES MET UITSPELEN :P

edit:
Je bent er al voorbij... maakt niet uit hier zullen wel meer mensen vast komen 8)7 })
IK ben daar al voorbij, maar dta was het stuk niet wat ik bedoelde :)
IK moest die kast op die Waterput zetten dan gaat het water hoger staan en dan dooft hij het vuur .

IK zit nu bij het kerkhof :) (Darkest Night, Eternal Blight)

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 28-07-2004 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel lijkt mij samen met Doom 3 een prima combinatie om te spelen voor het slapen en voor een goede nachtrust.

Binnenkort maar eens kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:10

kingfriko

100 % BULLY

Ben ook pas begonnen aan dit spel op de xbox , hou wel van dit soort games .
screenshots zien er hier nogal licht uit , in het spel zelf zie ik een stuk minder (ja ook met flashlight :))
Wel sfeervol })

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

erg gaaf en eng spel, heb de eerste dagen moeite gehad om het te spelen (vooral in me eentje)

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 17:58
Tof spel! Heb hem uitgespeeld, wat zeldzaam is bij mij omdat ik vaak uitgekeken ben op een spel voordat ik zover kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Is het normaal dat het tabje "detail texturing" niet aangevinkt kan worden? Ik kan dus geen detail texturing instellen. (pc versie)

[ Voor 6% gewijzigd door edward2 op 22-08-2004 19:06 ]

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:28

edward2

Schieten op de beesten

edward2 schreef op 22 augustus 2004 @ 19:05:
Is het normaal dat het tabje "detail texturing" niet aangevinkt kan worden? Ik kan dus geen detail texturing instellen. (pc versie)
Kan iemand nog eens kijken?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

Gadver :( Maar eens proberen dan >:)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hehe ik miste een topic hierover al eigenlijk. Ik ben op dit moment in Level 13. Heb me in het begin ook in de broek gescheten, durfde de allereerste keer in het volle donker met de 5.1 boxen lekker hard nog geen 10 minuten te spelen. Toen eindelijk stapje voor stapje wat meer gaan spelen. Na level 10 had je zoiets van: kom maar op ik knal jullie allemaal dood, en dan is het wel te doen, maar als je echt het spel gaat spelen van: ik laat het op me af komen dan is het vet eng. De spontane beelden die over het scherm flitsen. Freaky flashbacks en ghost images van dingen die in het verleden van Torque zijn gebeurd, voegen veel toe en maken het echt een speel ervaring. Ik ben alleen de interesse een beetje verloren. Maar na dit maandje pauze misschien maar weer es oppakken :) hehehehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

even een klein kickje.

Ik heb het spel op de xbox uitgespeeld, en ik moet zeggen, Resident evil is er niets bij! Inderdaad heerlijk zoals die freaky flashes in je beeld verschijnen, van dingen die je vaak niet eens herkent. De geluid effects krijgen ook zeker een 10, alleen al zoals dat messenmonster (de eerste freak die je tegenkomt) geintroduceerd wordt is gewoon perfect, door het geluid dat niet eens door het monster wordt gemaakt ga je het gewoon een enger monster vinden.
En idd, het begin durf je bijna niet te spelen, maar na een paar levels heb je inderdaad zoiets van. wtf. kom maar op sobS!
Pagina: 1