Toon posts:

Kan mijn PC-Cillin2002 niet updaten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waarom dit niet lukt?? hij zegt steeds dat hij geen verbinding kan krijgen met de PC-Cillin server.

Iemand enig idee??

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 09:58:
Weet iemand waarom dit niet lukt?? hij zegt steeds dat hij geen verbinding kan krijgen met de PC-Cillin server.

Iemand enig idee??
Ja, hij kan geen verbinding krijgen met de PC-Cillin server. :Y) Doe eens een ping naar de server die je probeert te bereiken. Kijk ook eens in je hosts file of daar de pccillin server niet naar je 127.0.0.1 geredirect staat.

[ Voor 12% gewijzigd door cutter op 20-07-2004 10:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
cutter schreef op 20 juli 2004 @ 10:13:
[...]

Ja, hij kan geen verbinding krijgen met de PC-Cillin server. :Y) Doe eens een ping naar de server die je probeert te bereiken. Kijk ook eens in je hosts file of daar de pccillin server niet naar je 127.0.0.1 geredirect staat.
ok, nu ben ik dus echt de komplete n00b. Waar zie ik dat (en nog belangrijker: wat wil het zeggen als het zo is?)

PC-Cillin update eerst wel helemaal goed altijd, dus ik weet niet echt waarom het probleem nu pas kwam? is er bij PC-Cillin iets veranderd wat ik vergeten ben???

Verwijderd

http://www.trendmicro.com/download/product.asp?productid=32

All new Trend Micro products use a new multi-digit format for displaying the numbers of pattern files. Customers using older products must either update or apply the New Pattern File Numbering Format Service Pack to their products as soon as possible to ensure receipt of new multi-digit format pattern files.

zou maar zo kunnen dat daar de oorzaak van je probleem ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 18:59:
http://www.trendmicro.com/download/product.asp?productid=32

All new Trend Micro products use a new multi-digit format for displaying the numbers of pattern files. Customers using older products must either update or apply the New Pattern File Numbering Format Service Pack to their products as soon as possible to ensure receipt of new multi-digit format pattern files.

zou maar zo kunnen dat daar de oorzaak van je probleem ligt.
Thx, dit is echt GOED.

maar...behoud ik dan wel mijn code??? want dit is namelijk een legaal product (via school gekregen) en dat wil ik graag zo houden

Verwijderd

Ik draai zelf geen pc-cillin meer (wel een aantal jaren legaal gehad). Ik heb nooit last gehad wanneer ik van hun site updates en aanpassingen haalde. Ik neem aan dat ze dat wel onderkennen :)
Noteer desnoods je (legale) serienummer en mail ze wanneer je troubles krijgt. Mijn ervaring is dat je binnen 12-24 uur antwoord hebt via mail.
Pagina: 1