Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn Siemens SX1 vorige week op donderdag of vrijdag geupdate van FW7 naar FW12.

Nu weet ik niet of het hieraanlicht, of aan iets anders. Maar mijn SX1 raakt soms het berijk helemaal kwijt. als ik hem dan opnieuw opstart heeft hij weer normaal (niet altijd goed met T-Mobil) berijk.

Weet iemand waaraan dit licht?? en wat ik er aan kan doen??

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het ligt, bereik.

[ Voor 50% gewijzigd door Artcore op 20-07-2004 10:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja, sorry: ik ben dyslecties, dus ik hoop niet dat dat een groot probleem is, de meesten zullen het toch wel begrijpen wat ik bedoel.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

ook een lekker nuttige post ja |:( geef anders gewoon een oplossing/antwoord en verbeter dan evt.

anyway: als het bereik na het opnieuw opstarten weer goed/redelijk is, doet mij meer aan de software denken. kan je de oude firmware niet eens terugzetten, om te zien wat die dan doet?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

Topicstarter
Gully schreef op 20 juli 2004 @ 10:50:
[...]

ook een lekker nuttige post ja |:( geef anders gewoon een oplossing/antwoord en verbeter dan evt.

anyway: als het bereik na het opnieuw opstarten weer goed/redelijk is, doet mij meer aan de software denken. kan je de oude firmware niet eens terugzetten, om te zien wat die dan doet?
nope, je kan alleen maar omhoog updaten niet naar beneden. bedoel, kan alleen maar nieuwere er op zetten (deze uitleg voor het geval er meer pietje precies mensen zijn). En ik kan hem wel helemaal formateren en de oude er op zetten, maar voordat ik dat doe wou ik eerst weten of iemand een andere oplossing weet.

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 08:49
Het bereik heeft voor zover dat ik weet niets te maken met de software en ik gok dat het iets incidenteel is.

Misschien is het handig als je dit soort topics post in het SX1 topic? dat maakt de leesbaarheid van het forum wat beter.

Verwijderd

Topicstarter
three2five schreef op 20 juli 2004 @ 10:54:
Het bereik heeft voor zover dat ik weet niets te maken met de software en ik gok dat het iets incidenteel is.

Misschien is het handig als je dit soort topics post in het SX1 topic? dat maakt de leesbaarheid van het forum wat beter.
heb ik nog aan gedacht, maar ik dacht dat dit een andere kwestie was dan waar daar over gesproken werd. vandaar dat ik een nieuwe topic maakte. Ik heb er nog over nagedacht, maar niet gedaan, sorry
Pagina: 1