[LET OP] Gestolen hardware, melden indien:

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
... bij een inbraak in een computerzaak in Zeeland zijn de volgende producten meegenomen. Indien een van deze aan u wordt aangeboden, wilt u dan contact opnemen met

*

[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 20-07-2004 10:10 ]

Verwijderd

uh.. ik denk niet dat dit echt iets is voor GoT :?

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Even op de bekende veilingsites letten. Denk hierbij aan markplaats en ebay, kans is groot dat ze daar voorbij komen.

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 10:40

TwoR

Gekleurde stippen

Op marktplaats staat wel een nieuwe promedion te koop. Voor €799,- maar die wordt in friesland verkocht. Je kan nog even verder kijken op dit soort websites. Anders ben je je spullen denk ik gewoon kwijt en is het verzekerings werk.

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Hopen dat ze ze een beetje goedkoop aanbieden :) Mooi cheap laptoptje is nooit mis :D

Default blanke hetero

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:13

OgWok

U.N.C.L.E.

Lijkt me niet iets voor GOT. Verder heeft het zonder serienummers niet veel zin. Zo als het er nu uit ziet ben je de spullen kwijt, ja da's zwaar balen.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waar zijn de serienummers?

edit: damn, OgWok was me voor ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Microkid op 20-07-2004 10:03 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry, GoT is geen advertentieforum. Er worden elke dag wel honderden PC's gejat of grijsgemaakt en ik moet er niet aan denken om net zoveel topics hier in GoT voorbij te zien komen :X En nee, we maken geen uitzonderingen.

Neem contact op met de politie. Meer kunnen we helaas niet voor je doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.