Toon posts:

[zoombrowser ex] probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 369 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het bekijken van mijn foto's in het programma zoombrowser ex.
Voor de kenners onder ons, in het midden zit een window met folders. Dit is een soort explorer, waar je je foto's kan zoeken. Bij mij wordt er echter alleen een mapje search weergegeven, waar ik helemaal niets kan.
Ik heb dus het idee dat ik een soort driver mist ofzo. Zodat het programma een koppeling kan maken met de explorer van windows.

Ik heb het programma nu meerdere keren opnieuw geinstalleerd, maar dat mocht niet baten.
Wat me wel opviel is dat ik het prog CAMERA TWAINDRIVER 6.2 niet op mijn computer geinstalleerd was (XP). Bij een vriend van mij was dit programma wel geinstalleerd (w98), of heeft dit te maken met het feit dat xp geen gebruik maakt van dit prog?

Iemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
Heb inmiddels ook al mijn registry opgeschoond, hielp ook niets.

Iemand?

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 22:00
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Heb van alles geprobeerd zoals opniew installeren, up-daten en wat pluizen in het register, maar niks nada noppes.

Heb een half uurtje geleden gemaild met Canon. Ik hoop dat zij een oplossing hebben.

Heb overigens ook XP.

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 19:11

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik zou eens op de site van Canon gaan zoeken naar een update van Zoombrowser EX. Een van de laatste versies kan je downloaden als je naar nieuwe updates zoekt voor de Canon G3 of G5.
Wie weet lost dat het probleem op.

PSN-id: Chrasher

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 22:00
Chrasher schreef op 28 juli 2004 @ 21:29:
Ik zou eens op de site van Canon gaan zoeken naar een update van Zoombrowser EX. Een van de laatste versies kan je downloaden als je naar nieuwe updates zoekt voor de Canon G3 of G5.
Wie weet lost dat het probleem op.
In m'n vorige post zie je dat ik dat al heb gedaan. Met Zoombrowser EX 4.6.1a functioneerd het nog steeds niet. Zijn er XP gebruikers waarbij het wel werkt??? En zo ja, hebben jullier alle Windows Updates geïnstalleerd.

Mijn systeem is namelijk helemaal up-to-date, misschien is er met een update wel iets te veel dicht getimmerd??

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

1 is genoeg en in SA staat ie beter: [rml][ zoombrowser] geen foldernavigator[/rml] :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.