Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] Extra subcategorie netwerkapparatuur?

Pagina: 1
Acties:

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:30
Beste FP Admins, ik had een ideetje.

Toevallig zat ik wat rond te kijken voor netwerkapparatuur en dergelijke. Omdat ik namelijk binnenkort misschien een switch ga aanschaffen leek het me eens leuk om te kijken hoeveel de extra modules kosten voor deze switch, maar het is ongelooflijk lastig om deze te vinden, aangezien de namen op elkaar lijken :(

Nu wilde ik vragen of het mogelijk was een subcategorie voor dergelijke "accesoires" aan te maken zodat je dan alleen de accesoires voor de switches bij elkaar hebt? (waaronder dus modules, racks en dergelijke) :)

Ik hoop dat jullie het een goed idee vinden en dat het niet te moeilijk te implementeren is :>

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Op dit moment is nog niemand begonnen met het opruimen van de categorie Netwerkapparatuur. Diegene die aan deze categorie gaat beginnen zal eveneens gaan kijken of en hoe de hoofdcategorie in subcategorieën moeten worden ingedeelt. Hij of zij zal dan eveneens naar dit voorstel kijken. :)

Echter op korte termijn (deze zomer) is het niet te verwachten dat iemand aan deze categorie gaat beginnen.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter