Toon posts:

Asetek Waterchill FULL set for CPU + VGA + MB HIGH PERFORMAN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ga voor eerste keer een waterkoeling gebruiken, dit zijn de volgende specs over een setje dat ik heb gevonden en denk te kopen:

WaterChill CPU Cooler Antarctica block supporting Intel P4 S478, AMD Socket A, AMD S754/S940 (AMD 64); WaterChill Chipset cooler block NB01/P1 supporting Intel, AMD, SIS and VIA chip sets; WaterChill VGA cooler block VGA02/P1 supporting Nvidia/Gforce ad ATI/Radeon AGP cards; Black Ice Pro DUAL Radiator with push on fittings; 2 X 120 mm Low Noise Papst Fans with push on fittings; 1200 l/hr Hydor Pump with push on fittings; WaterChill Control Unit with SafeStartTM, NoiseControlTM and LED connection; WaterChill Plexiglas Reservoir; WaterChill Tube Set (3,0 mtr.); ALL fittings and mounting accessories are included; Anti Algae Fluid - 25 ml bottle; Heat Conduction Compound - 2 ml tube; Installation Manual.

Dit setje kost ongeveer 400 €.
4 vragen:

- Is dit setje zijn geld waard?
- Past dit ook op een s939 (er staat s940, dus ik ga ervan uit van wel)
- Is dit genoeg voor overclocking?
- Iemand al benchmarks van dit product gezien?

thx in advance,
Danny

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

[rml][ WC] Het grote Asetek Waterchill topic, deel 2[/rml]

Nog niet gezocht dus? Er is zat info hier op het forum te vinden over dit setje. Verder komt je topictitel nogal screeuwerig over :)

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Deze zijn niet hetzelfde, die pompjes gaan 700 liter rondsturen terwijl die wat ik bedoel er 1200 doet...
Had al gezocht, die had ik ook gevonden maar niet die met 1200 liter.
De winkel heeft er niet echt de precieze naam bijstaan, spijtig...

btw topic: had da gewoon copy/paste van webshop, mijn excuses