Toon posts:

[Poll] Welke ATi Radeon X800 PRO

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke ATi Radeon X800 PRO Hebben jullie of zijn jullie van plan te Kopen.

Poll: Welke ATi Radeon X800 PRO
Asus
Sapphire
Club3D
MSI
Peak
Connect3D
PowerColor
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=13120&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ook een reactie aub, Waarom je voor dat merk gekozen hebt.

Zelf ga ik voor de Club3D, Reden:Ik heb nu zelf de 9600PRO en heb er zeer goeie ervaringen mee.

Graag reacties ;) !

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:05
Ik zou graag voor de HIS IceQ gaan, maar helaas is die in NL niet te krijgen bij mijn weten, en voor zo'n duur product ga ik liever niet in Duitsland shoppen ivm de omslachtigheid als er wat is.
Daarna gaat de voorkeur uit naar MSI, omdat dat toch een A-merk is, wat niet gelijk een premium-price rekent

[ Voor 31% gewijzigd door Sjah op 20-07-2004 01:24 ]

Verwijderd

Ik heb altijd goede ervaringen gehad met hardware van Asus, zowel in mijn eigen machines als met die van anderen, dat is de reden waarom ik waarschijnlijk (als ik geld heb) voor een Asus X800 pro zou gaan. Eerst even de benchmarks goed doornemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 01:33 ]

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:28
Aangezien de layout van de X800 pro kaarten nogal hetzelfde is (Koeler is over het algemeen bij elk merk hetzelfde, afgezien van het merkplaatje) en ik niet echt om extra software geef heb ik voor de Club3D gekozen.
Ik had eerst een Sapphire Atlantis 9500 pro en een Hercules 3D prophet 9800 pro.
Merk boeit me niet echt (heb geen overclock of modplannen) als het maar een retesnelle ATi videokaart is :)

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Ik heb zelf goede ervaringen met oa Asus, XfX en Club3D, maar zelf heb ik geen 'vast' merk. Ik kijk gewoon wat de goedkoopste kaart is :) Want de kaarten zijn in principe allemaal hetzelfde, weinigen wijken af van het refenrence model, zoals gelevert door ATI of Nvidia. Mijn Club3D heeft zelfs geen Club3D stickertje maar Ati stickertje op de fan. En als ze afwijken, zit het dus voornamelijk in de kleur, koeler, wel of geen memsinks of de bijgeleverde software. Nou de software is meestal toch prut of anders te downloaden, de kleur maakt (mij iig) niet uit en de koeling wordt toch vervangen door iets beters en vooral stillers. Wat over blijft is de prijs :) Wat wel nog een verschil kan maken is de service van een bedrijf natuurlijk.

Niet dat ik een X800Pro ga kopen hoor ;)

[ Voor 4% gewijzigd door kutkip op 20-07-2004 02:40 ]

Verwijderd

asus, is gewoon goeie betrouwbare kwaliteit met meestal ook een goede cooler

Verwijderd

powercolor, want die krijg ik vanmiddag :)

ik hoef er geen extra software en shit bij, gewoon de kaart vind ik al genoeg ;)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb nu zelf meer dan een jaar een Club3D AIW 9700 Pro... en ik ben van plan vandaag een Club3D X800 Pro te gaan bestellen. Nette prijs, degelijk spul... (mijn AIW'tje lijkt ook al rechtstreeks van ATi zelf afkomstig te zijn)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:41

Deathchant

Don't intend. Do!

Sjah schreef op 20 juli 2004 @ 01:17:
Daarna gaat de voorkeur uit naar MSI, omdat dat toch een A-merk is, wat niet gelijk een premium-price rekent
MSI heeft meestal een van de duurste introductieprijzen hoor. Ook als je kijkt naar de 6800 series. De MSI 5950Ultra bijvoorbeeld: duurder dan alle andere 5950U's.

Het is zeker een goed merk. Ik persoonlijk zou ook voor MSI of voor Asus gaan, mede omdat zij hun eigen coolers erop gooien. Dit zijn koelers van degelijke kwaliteit. Die ATi coolers zelf zijn sowieso maar brak.
Daarbij vind ik dat alle kaarten wat Asus en MSI maken wel hip uitzien :P

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:41

Deathchant

Don't intend. Do!

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 11:03:
powercolor, want die krijg ik vanmiddag :)

ik hoef er geen extra software en shit bij, gewoon de kaart vind ik al genoeg ;)
ben ik volledig met je eens. Levert Powercolor geen softwarepakket dan?
Ik weet dat Point of View dat geld in de kaart zelf steken i.p.v. een mega softwarebundel erbij te gooien

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• oeLangOetan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-02 15:22
Sjah schreef op 20 juli 2004 @ 01:17:
Ik zou graag voor de HIS IceQ gaan, maar helaas is die in NL niet te krijgen bij mijn weten, en voor zo'n duur product ga ik liever niet in Duitsland shoppen ivm de omslachtigheid als er wat is.
In belgie is hij leverbaar

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Zo, ik heb zojuist een Club3D ATi Radeon X800 Pro 256mb besteld... ik hoop op een beetje geluk en dat ik 'm morgen heb... :)

Verwijderd

Topicstarter
Wildfire schreef op 20 juli 2004 @ 14:23:
Zo, ik heb zojuist een Club3D ATi Radeon X800 Pro 256mb besteld... ik hoop op een beetje geluk en dat ik 'm morgen heb... :)
waar heb je hem besteld >:) (site)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 15:04 ]

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 15:03:
[...]

waar heb je hem besteld >:) (site)
Eynstein... ik heb namelijk goede ervaringen met hun voorraadindicator (en met de shop op zich ook, ik heb er al vaker naar volle tevredenheid besteld)... en hij was op voorraad volgens de site.

't Enige lullige is dat ik nu regelmatig mijn bestelstatus refresh... hij is iig van "nieuw" naar "wachtend" gegaan (wachten op betaling). Dat was een spoedbetaling, dus in principe zouden ze het geld al zo goed als moeten hebben... ik hoop dus dat ze vandaag nog kunnen verzenden.

-- Edit: quote uit een mailtje van Eynstein:

[quote]
Momenteel hebben we er voldoende op voorraad.
[/quote]

Please please please... hopelijk versturen ze 'm nog vandaag! :)

[ Voor 68% gewijzigd door Wildfire op 20-07-2004 16:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wildfire schreef op 20 juli 2004 @ 15:05:
[...]

Eynstein... ik heb namelijk goede ervaringen met hun voorraadindicator... en hij was op voorraad volgens de site.
daar was ik hem ook van plan om te kopen :)

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Duidelijk Sapphire, gewoon een prima merk (goede ervaringen mee (Radeon 9000pro en Radeon 9800pro). Daarbij zijn zij ook nog eens verreweg de goedkoopste bij de x800pro (406 Euro _/-\o_ )

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:39

AMDFreak

Intel is zo..

Sapphire.. aangezien ik hier goeie ervaringen overlees..
Nahja, wat ik weet is dat het beter is dan een CLUB3D of een hercules :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Beetje opsomtopic dit, en echt nut zie ik er ook niet in. Dicht dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.