Hoi,
Het begon allemaal 2 dagen geleden toen ik ineens spontane reboots en errors uit de kleinste hoekjes kreeg. Ik dacht eerst dat het een virus was, daarna dacht ik dat het mijn harde schijf was, maar inmiddels ben ik wel zeker dat het aan mijn dane-elec geheugen ligt.
Ik heb meermaals geprobeerd XP opnieuw te installeren maar iedere keer kreeg ik een fout dat er een bepaald bestand niet gekopieerd kon worden (steeds een ander bestand
)
Vervolgens een memtest uitgevoerd met bizarre resultaten, veeeeeeel errors.
Toen las ik dat SPD er wel eens wat mee te maken kon hebben (zie link), dit vervolgens aangezet in de bios en nu start de PC nog wel, maar doet verder niks en het beeldscherm gaat ook niet aan zodra ik de PC start...
Asus A7N8X-E, GeIL PC3200: errors in MemTest met SPD aan
Mijn specs:
Asus A7N8X-E Deluxe
Athlon 2800+
2x512 DDR-400 Dane-Elec cas 3.0
Club3d radeon 9800 Pro
Maxtor 120 gig 7200 rpm 8mb cache
2x80 gig WD 7200 rpm 8mb cache
Iemand een idee?
alvast bedankt....
Het begon allemaal 2 dagen geleden toen ik ineens spontane reboots en errors uit de kleinste hoekjes kreeg. Ik dacht eerst dat het een virus was, daarna dacht ik dat het mijn harde schijf was, maar inmiddels ben ik wel zeker dat het aan mijn dane-elec geheugen ligt.
Ik heb meermaals geprobeerd XP opnieuw te installeren maar iedere keer kreeg ik een fout dat er een bepaald bestand niet gekopieerd kon worden (steeds een ander bestand
Vervolgens een memtest uitgevoerd met bizarre resultaten, veeeeeeel errors.
Toen las ik dat SPD er wel eens wat mee te maken kon hebben (zie link), dit vervolgens aangezet in de bios en nu start de PC nog wel, maar doet verder niks en het beeldscherm gaat ook niet aan zodra ik de PC start...
Asus A7N8X-E, GeIL PC3200: errors in MemTest met SPD aan
Mijn specs:
Asus A7N8X-E Deluxe
Athlon 2800+
2x512 DDR-400 Dane-Elec cas 3.0
Club3d radeon 9800 Pro
Maxtor 120 gig 7200 rpm 8mb cache
2x80 gig WD 7200 rpm 8mb cache
Iemand een idee?
alvast bedankt....